NA: een Certina? Certainly! 🐢 Certina DS Action Diver 38mm

Heel erg mooi!

1 like

Mooie Certina!
Gefeliciteerd :+1:

1 like

toch een mooi horloge,
het was weliswaar even wennen voor mij toen ik hem zag,
maar snel kwam het gevoel dat het wel wat heeft deze combinatie,
gefeliciteerd met deze NA,
draag hem met plezier.

1 like

Gefeliciteerd met de Certina. Veel plezier ermee.

1 like

Das een lekker zomer horloge, geniet ervan!

1 like

image

Dat had ik aan het begin ook, maar met elk bezoek aan het verkoop topic van deze begon het meer en meer te kriebelen. Trust me, in het echt is ze nog veel fraaier dan op de foto’s. :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Mooie aankoop. Toch leuk zo’n forum. Kan iedereen weer gebruik maken van een ander zn afschrijving. Goed voor het milieu ook zo’n handeltje. Draag hem in goede gezondheid, of tot hij je verveelt en dan zien we hem wel weer in het blauwe deel :laughing:

1 like

Dubbel groen dus dit horloge :wink: :green_heart:

Gefeliciteerd met deze NA! Blijft een leuk ding die DS. Elke keer als ik 'm zie liggen in de winkel zit ik er toch even naar te kijken. Prachtig ook die gecombineerde lume.

1 like

Is dit een verkapte ‘dibs’ :wink:? Thanks :+1:

1 like

Lekker hoor Rikkert! Vind Certina echt een ondergewaardeerd merk. Heel tof in dat goud met groen!

2 likes

Verrassende NA :ok_hand:super zeg dat een diver er zo mooi uit kan zien! Dank voor het delen en een dikke proficiat :+1:

1 like

Helemaal met je eens😉

2 likes

Thanks kerel, ben ik idd met je eens, echt prima spul dit. Hoe zit het met die gelinkte GTG!?

1 like

Daar ben ik bij, dus als je nou even lief doet tegen @daniel997 dan kan ik daar die Certina bewonderen :slight_smile:

1 like

@Golf lezen we mee!? :wink:

Mooi horloge, ik heb de wat meer “bescheiden” sea turtle convervancy uitvoering in 43 mm… Echt een topding. Super solide horloges, prachtig uurwerk.

Certina wordt vaak een beetje in een middenklasse geplaatst… maar ik vraag me af hoeveel het onderdoet voor een hydroconquest bijvoorbeeld. Voor mij zeker net zo mooi in ieder geval :slight_smile:

image

2 likes

Thanks! Inderdaad iets meer bescheiden, al geeft die blauwe/geblauwde secondewijzer het horloge dan toch een speels karakter mee. Erg leuk! :grin:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

I like it :sunglasses:

Gefeliciteerd met deze aanwinst!

1 like