Wat ik van âActionâ weet vragen deze hippe rappers!? Nouja best een hoop, als ze tenminste doelen op de Certina DS Action Diver en niet op de winkelketen!
Dat is immers mân meest recente NA en tevens de ex van HF mod-koning @Dao. En laat deze beste Dao nou al een uitmundend NA-topic over exact dit horloge geschreven hebben die ik voor aankoop uiteraard extensief heb doorgeplozen:
Waarom een wiel opnieuw uitvinden? Beter goed gejat dan slecht bedacht!
Nee dit wordt dan ook geen uitvoerig NA topic zoals ik wel vaker heb geschreven. Dao heeft alle belangrijke punten en feitjes omtrent dit horloge al haarfijn opgeschreven, dus zal ik me voor nu beperken tot wat hoofdlijnen en uiteraard fraaie plaatjes van deze gave two-tone duiker!
Goed, de Certina DS Action Diver 38mm en wel de two-tone variant (staal en PVD goud) met groene bezel, aka de C032.807.22.051.01.
Precies weer zoân aankoop die ik vooraf weer eens niet zag aankomen, maar na een tig keer het blauwe topic van deze schoonheid te hebben bezocht niet meer onderuit kon komen: ik moest hem hebben. Wat zat er immers nog niet (genoeg) in de collectie: iets op staal met een zwarte plaat, en hĂŠ groen en goud is en blijft een fantastische kleurencombi als je hem mij vraagt. Laat dit nu allemaal samenkomen in dit heerlijke horloge! En met de 38mm ook top draagbaar, ook voor een duiker die in principe wat forser op de pols mogen.
Ja, zou ik hieronder nog door kunnen ratelen over de 300m WR, het bijzondere Powermatic80 uurwerk met 80uur gangreserve, de mooie blauwe lume, de fraaie opgelegde indices met gouden omkadering, de gave Certina schildpad caseback, de heerlijke bezelaction⌠(oh nou doe ik dat toch) .
Nee, daarvoor lezen jullie de verzamelde werken van @Dao maar.
Beter is het nu tijd voor wat plaatjes en genieten van deze staal/goude Zwitserse klatser!