Gucci stapt in de wereld van high-end horloges met in-house uurwerk. Niet helemaal mijn style, maar als je wat verfrissends zoekt is de instapper voor 8200 dollar te verkrijgen.
Leuk caliber met die microrotor. Verder moet je er van houden, van Gucci als high end horlogemerk bedoel ik dan
Fugly.
Dan toch veel beter een Bvlgari.
Die band ziet er wel comfortabel uit, persoonlijk vind ik het ontwerp van de kast niet mooi. De wijzerplaat hebben ze van de Nautilus afgekeken. Die caliberaanduiding is wel heel cheap op de wijzerplaat gezet. Wellicht moet je m in het echt zien hoor.
Gucci had het bij slippers moeten houden.
- Ja
- Ja, maar dan in blauw
0 stemmers
Ik vind de plaat nogal “dood”. De band lijkt wel fraai.
De Octo had ik allang gehad als de maat beter was. Schitterende dingen
Wacht wat
Oke dit kan toch wel wat worden ze hebben al een goede naam dus als ze echt hun best doen kunnen ze over een tijd op nivo zijn
Doe me denken aan die oude Seiko Type II modellen
Dat serienummer zo pontificaal op de plaat🤔
Hele slechte foto,s komen nu over als prulletjes
Wil ik net zeggen, een paar renders en plat geshopt.
Daar kan ik niks zinnigs over zeggen.
Wij wensen Gucci veel succes!
Slechte foto’s en ook niet helemaal mijn smaak, zeker niet voor zo’n bedrag. Anyway denk ik wel dat het een succes kan worden😅
Vind de horloges wel geslaagd, niet 8k+ geslaagd maar toch.
Helaas blijf ik Gucci associëren met nageboortes die rondrijden op een Vespa met zo’n tasje om hun nek…
Adidas. Prima merk. Maar aub niet icm gucci
Moet dit nou zo nodig?
Ook de afwerking lijkt op de foto.s geen 8k
Waardt en dan die cijfers er op is echt lelijk gedaan doe dan gwn als iedereen een model naam maar crystal case back met minirotor is wel gaaf
Hopen dat de prijsen weer naar rond de 1 tot 3 k
Gaan en dan wordt het wel wat
Waarom beginnen zoveel merken met zo’n gare kast met geintegreerde band?