Echt spuuglelijk, sorry
Voor dat geld, en Swiss made, zou je verwachten dat de uurmarkeringen toch wel netjes zouden zijn uitgelijnd.
Nee , vind het niks. Misschien iets voor de koning in zān gouden koetsie
Het zoveelste mode-merk?
Opvallend dat ze er voor hebben gekozen om de balans compleet te bedekken, nu heb je een zichtbodem maar het enige dat beweegt is de rotorā¦
Viel mij ook al op⦠Ali express stock fotoās
Ik denk dat de Octo Finissimo uiteindelijk een iconisch horloge wordt in het rijtje Submariner, Reverso, Nautilus en Royal Oak. De kastvorm is gewoon zo goed en herkenbaar.
De Gucci, not so muchā¦
Tja smaken verschillen maar wat hier nou precies het idee was weet ik niet
Ik vind het eigenlijk wel een tof horloge.
Nota bene nog met een in house uurwerk met microrotor. Ik denk dat veel van de reacties ook op Gucci als merk zijn. Als het letterlijk hetzelfde horloge was met AP op de wijzerplaat hadden jullie allemaal op de wachtlijst gestaan
Ik snap eigenlijk niet dat ze de high-end klasse in gaan.
Blijf bij je mode - accessoires tassen,zonnebrillen, slipper enz.
Ze verkochten al horloges die al erg overprized zijn, alleen omdat er Gucci op de wijzerplaat staat.
Weer een model erbij voor de imitatie-industrie om geld aan te verdienen.
Nee ik denk niet dat erg fan ben Gucci als horloge fabrikant
High- end is niet altijd meteen smaakvolā¦
Smaken verschillen, maar dit wordt toch geen topper denk ik.
Band ziet er goed uit, micro rotor ook heel leuk. De rest⦠meh
Ja ook met dit weer als je een boetbal broekje draagt op de scooter ergens moet je je handels waar kunnen verstoppen nee grapje. Is echt handig in de zommer als je zakken vol zitten
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de band en kast best wel geslaagd vind. De microrotor is interessant maar (generaliserend) niet altijd vrij van problemen. geen idee hoe het met deze zal zijn.
Of ik hem ga kopen? Nopeā¦
Wie of wat bepaalt dat het High End is. De naam, het uurwerk, de aangemeten status, de prijs�
Ook lekker duidelijk afleesbaar
Even kijkenā¦
Nee.
Ja dat kun je wel als een oeps bestempelenā¦
EƩn ding voorop: Het uurwerk vind ik fantastisch.
Alleen jammer dat ze het weer in zoān generiek Royal Bang Octo Ingenieur Aikon modelletje hebben gestopt.
Ik blief die niet.