Gucci has entered the building

Spot the difference:

Snoop Dogg denkt er het zijne van:

Maar geef mij Lil Pump maar, eerlijk gezegd.

Gucci gang for the win, G.

1 like

Microrotors zijn natuurlijk geyl. In die zin wel props voor dit horloge, als totaalpakket. Het merk Gucci blijft echter toch de naam houden dat de onderklasse er gek op is, zij het om op rond te lopen (slippers e.d.) of om hun mes en stash mee te vervoeren.

3 likes

Ik vind hem erg mooi. Maar of je voor dit geld niet iets beters kunt krijgen.

Als ik nou eens niet inga op het merk Gucci waarmee vrouwen die … nee stop!

Het uurwerk daargelaten vind ik het ontwerp een totale mislukking en wel hierom:

afbeelding

afbeelding

1 like

Heel duidelijk! :face_with_hand_over_mouth:

Dit is trippie man!! :star_struck::+1:

1 like

:point_up:t3:

Dat is toch gewoon het ontwerp? Maar je mag het natuurlijk lelijk vinden

1 like

Ja, alleen een tikje duur modemerk. :sweat_smile:

Als hun doelgroep hip-hoppertjes, patsers en voetballertjes is, dan hebben ze toch exact het juiste ontwerp gemaakt?

Ik bedoel, laat mij een Bach luisterende voetballer zien die graag epistemologische discussies voert met z’n vintage UG om de pols, dan leg ik je de zin van het leven uit.

Het is een begin.

6 likes

:grimacing:

Ja. Waarbij Ludovido Einaudi de Jean Michel Jarre van de akoestische wereld is. Er is werk aan de winkel voor we bij serieuze muziek uit komen. :slight_smile:

1 like

Dat zeg ik :sunglasses:

Ik wist helemaal niet dat jij in to klassieke muziek was. Grappig. Ik vond jou altijd een beetje een Sky Radio soft jazz/spul type. En ABBA natuurlijk.

3 likes

Heb jij er nou al een, bij de weg?

1 like

Full disclosure: Ik houd eigenlijk niet van Bach. Ik ben meer van de Haydn en Mozart, dus een beetje de bubbelgum-pop van de klassieke wereld. Maar ook zwaardere jongens als Rachmaninov, Beethoven en Bruckner doen het goed, terwijl je ook wel wat Verdi, Chopin en vroege muziek van Palestrina in m’n verzameling gaat vinden.

Nee, ouwe meuk is niet mijn zone. Ik vind ze mooi, maar moet het niet doen.

Dus als Gucci dit micro-rotor uurwerk in een fatsoenlijk klassieker ogend horloge zou stoppen zou mijn interesse gewekt zijn. Dat past bij het sociale stratum waar ik me in bevind.

2 likes

:ok_hand:

Edit: Von Beethoven ook. En Bach is daar weer een niveautje boven

1 like

Lekker hoor. Die pseudo intellectuele potpourri daar wordt steeds grootser. I approve. :sunglasses::+1:t5:

4 likes

Toch zeker de uitvoeringen van het Nederlandse kamerkoor vind ik fantastisch.

Toegegeven, het is geen Doja Cat, maar even goed lekker.

Terug komend op Gucci: Props voor het uurwerk. Ik blijf het zeggen.

2 likes

Waarom spelen jullie zo op de persoon? Dit is toch helemaal niet nodig?

1 like