Gucci has entered the building

Kom kom. Jij hebt hoeveel jaar geleden je profvoetbalschoenen aan de wilgen gehangen? Twintig?

1 like

Maak daar maar bijna 40 van. Mijn voetbalcarrière is gestopt op het hoogtepunt. Kampioen bij D1 :joy:

Maar verder dan ferucci kom ik niet. :man_shrugging:

2 likes

Dunning & Kruger zeggen goedemorgen :grimacing:

Nou, da’s niet van toepassing hoor. Ik moest even slikken toen @anon50762135 die piano-spelende voetballer postte, want als ik de zin van het leven, het universum en alles uit moet leggen kom ik niet verder dan een grap over “42”.

Gelukkig was het modern klassiek, dus dan kun je je er met een paar hautaine grollen vanaf maken. Phew. :slight_smile:

Maar even serieus: Als Gucci dat uurwerk in een mooi horloge zou stoppen zou ik er niks op tegen hebben om een Gucci te dragen. Merken boeien mij niet. Ontwerpen wel, en iedereen die een micro-rotor gebruikt heeft in mijn wereld een streep voor. :+1:

1 like

Ik denk niet dat wij op dit forum de doelgroep zijn van dit horloge. Ik denk dan meer aan rappers, voetballers en hier en daar een twintiger met rijke pa. Persoonlijk zou je me moeten betalen om hiermee rond te lopen.

Ik zou zweren dat hij alle twee de cd’s van Boney-M heeft!

1 like

Maar ja, ook hier, het is the talk.

Wat dit betreft heeft GUCCI al gescoord :+1:

Nice Drex. :joy::+1:t5:

1 like