Guilty pleasure

Tsja niet velen zullen het dragen maar dit blinkende nepgouden horloge met toch wel een flinke dosis geschiedenis is vandaag mijn Guilty Pleasure! De Bulova Computron.

Heb jij ook een Guilty Pleasure horloge?

57 likes

Mooie aanwinst! Hier ook in de collectie gehad. Geniet ervan!

10 likes

Heb een nogal wat duikers horloges.
Ik kan niet duiken.
Ik wil niet duiken.
Ik ga niet duiken.
Ik gebruik die bezel nooit.
Ik weet niet eens waar die voor dient.

Maarrrrrr er zitten wel mooie kleurtjes op.
Ja ja tis een emotionele rollercoaster (omdat er geen Nederlands woord voor achtbaan bestaat).

18 likes

image

21 likes

Doet mij denken aan die Amerikaan die zei dat hij de Fransen niet zo hoogachtte, omdat zij geen woord voor “entrepreneur” hadden……:rofl:

15 likes

Woooow mind boggling man.
Helemaal flabbergasted.

Anyway . Stick to the subject.
Wat is jouw guilty pleasure???

2 likes

Ik ben gek op two-tone duikertjes van TAG Heuer uit de '80s.
20250625_100845

20250702_180824

:blush:

25 likes

Ik heb zoveel Guilty Pleasures, maar als ik die hier ga benoemen kost me dat een ban, een echtscheiding en wellicht een gevangenisstraf :zipper_mouth_face:

14 likes

Mijn Guilty Pleasure horloge is eigenlijk wel deze behoorlijk forse Hamilton😊

10 likes

Giggle :upside_down_face:

13 likes

Guillty pleasure technisch gezien een game changer.

1 like

Ik denk dat de meeste duikers hier nooit water zien. Hooguit een douche, een zwembad of zweet.

4 likes

Dat zou wel heel embarrassing zijn.

Daarmee impliceer je mee dat het hele bezel action idee eigenlijk een soort van rammelaartje voor kerels is.

6 likes

Dat denk ik wel ja. Er zijn hier veel meer duikhorloges in omloop dan mensen die daadwerkelijk duiken.

Ander voorbeeld.
Ik vind een chronograaf er mooi, heb er meerdere, maar wanneer meet ik nou de snelheid van een object over een bekende afstand (bv exact 1km) Nooit. De stopwatch functie is daarentegen wel handig in de keuken.

3 likes

Keuken !!!

Ik zeg niks meer.

1 like

Steampunk…

Devon-Tread-1-Steampunk-watch-16|nullxnull

12 likes

Volgens mij wordt dat nergens geimpliceerd.
Men koopt natuurlijk vooral wat mooi, stoer of whatever is. Als daar dan toevallig een bezel opzit is, het zij zo.

Ook hierbij geldt natuurlijk dat de meeste van ons geen James Bond zijn en dat een dergelijke functie in de keuken verdomde handig is. En mochten we een keer op het circuit rijden is het ook nog eens mooi meegenomen.

Wat betreft guilty pleasure.
Daar ga ik nog even over nadenken.

1 like

U eet niks?

Mijn horloge guilty pleasure; California dials

9 likes

mocht je willen dat je die had

3 likes