Guilty pleasure

nee en ik wil hem ook niet maar wel grappig

1 like

Tandwielen. En chrono’s hebben meer tandwielen.

Verder gebruik ik eigenlijk bijna nooit de chrono functie, of gewoon om er naar te kijken. Ook tijd aflezen doe ik meest op computer, autodashboard, gsm, …

8 likes

Mijn ultieme zomer zwembad horloge. En duiken? Gewoon vanaf de kant, niet vanaf de duikplank.

5 likes

Ik heb 2 guilty pleasures
Prx80 en casio vintage

5 likes

Gewoon omdat ze mooi is en 120 u loopt en 10j. Garantie

4 likes

Deze Breil natuurlijk. Mijn absolute quilty pleasure.

Het is al geen merk voor de liefhebber of verzamelaar, maar ik vind het geweldig. Vooral deze. Het is nog een Quartz ook. :love_you_gesture:t3::love_you_gesture:t3:

9 likes

Mijn daily is een Breil. Maar deze is wel echt nice zeg.

2 likes

Ook een nep gouden Bulova.

7 likes

Ben er totaal niet zuinig op.

3 likes

Mijn chrono loopt ook het meest om de radertjes op de achterzijde te zien draaien en de hevels te zien schakelen.

Conclusie: ik heb eigenlijk niets aan chronos.

1 like

Cool ding. Nooit eerder gezien. Uit welk jaar/periode is deze?

1 like

FYFY

1 like

Heerlijk sfeertje. Ik heb het Russische neefje.

10 likes

Mijn Indiase HMT horloges. Ik heb er een stuk of 12.
Hier twee er van met gekke wijzerplaten:

9 likes

De Noordzee met een flinke branding die tegen mij aan beukt, maximaal 1 meter diep.

1 like

En dat alleen omdat zo’n BN7020 wat te groot is, was het 48mm doorsnede en 15mm dik in plaats van 52 bij 22mm, dan was het een stuk draagbaarder.
Maar voor de rest wel een geweldig blok diepzee titanium.

2 likes

Deze inderdaad, heb ik ook :slight_smile:

Deze Tissot uit 1972. Mijn vader kreeg 'm cadeau van zijn baas wegens trouwe dienst maar gebruikte het als klus horloge omdat hij een hekel aan gouden “patser” horloges had. En die “klote” automaten lopen ook nog helemaal niet nauwkeurig zo mopperde hij.
Normaal droeg hij een mooie Citizen kwarts.
Dus uiteindelijk zag ie er zo uit:

Twee jaar voor hij overleed gaf hij mij het horloge, of ik er wat mee kon. Nou, W&V wel!

Met een mooie echter Italiaanse :crocodile: band (via het HF) vind ik het een mooi horloge!

Maar… mij vrouw vind het ook een gouden opzichtig patser horloge met een opzichtig patser bandje en dan is het, volgens haar, ook nog eens een damesmaat met 34 mm.

En daarom draag ik 'm soms als mijn Guilty Pleasure omdat iedereen in mijn familie 'm te patserig vind.

15 likes

Ik vind die Tissot prachtig!

1 like

Heerlijk!!

1 like