Hoe kan zoiets subtiels nou als patserig worden beschouwd? Ik had tot aan januari dit jaar ook niets met goud (ringen, horloges, meubels, etc.). Hoe veranderlijk is een mens? Maar deze zou ik nooit en te nimmer als patserig hebben bestempeld.
Ze heeft geen idee! Wat een prachtige ingetogen klassieker met een perfect erbij passend chique bandje!
En 34mm? Keurig en beschaafd maatje. Heel wat netter dan zo’n polshamburger van 45mm!
Ik vrees dat ik alles wat guilty is de deur uit heb gegooid. De Grand Seiko SBGN013, misschien. Die is guilty omdat hij veel te groot is, maar ik hem toch kocht.
Verder geen rariteiten meer hier. Omdat ik dat keer na keer heb gedaan, en ze altijd weg gingen.
Wat een leuk topic! Je kunt hier wel gaan lopen te zwaaien met je Rolexen en Grand Seiko’s, maar iedereen hier heeft vast ook wel een horloge waarmee je minder snel naar de disco gaat. Laat het hier maar zien.
Een paar weken geleden kocht ik deze TW Steel VS38 hier op het forum. Belachelijk goedkoop. Na de aankoop eens opgezocht wat dit nu eigenlijk was. Nederlands bedrijf. Seiko quartz uurwerk. Grote knoppen.
Hij is groot en zwaar en dik. Past slecht in de horlogebox. Bandje moet heel strak om de pols anders gaat hij bungelen. Het lijkt een chrono maar het is een onbruikbare gmt. Dat bedrijfje TW Steel zijn twee snelle jongens die met weinig inspanning of creativiteit geld willen verdienen door goedkope meuk uit China hier bij dorpsjuweliers te slijten.
En toch vind ik hem leuk. Zeker voor het geld. Hij loopt strak op tijd. Hij is stoer. Ik hoef niet bang te zijn dat er iets mee gebeurt. Beetje guilty, heel veel pleasure.