H.Moser & Cie only :-)

He jammer, dan ga ik toch niet een keer een moser in het echt zien bij de volgende W&W :pensive:.
Ik ben benieuwd wat je ervoor gaat terugkopen.

Er komen vooral niet horloge gerelateerde dingen voor terug. Wat we horloge gerelateerd voor terug komt weet ik nog niet. Eerst maar eens zien te verkopen.

Wellicht dat iemand het stokje van me overneemt. En het geld zal niet naar een nieuw horloge gaan voor nu.

Rustig hier :grimacing: waar zijn al die Mosers?
Effe een reeksje dan maar.
Retestrak horloge toch wel.

34 likes

Erg strak! Zou ook ontzettend graag eens de Streamliner Tourbillon Vantablack in levende lijve willen zien en passen. Anderzijds, misschien maar goed dat ze niet veel te vinden zijn. Ben bang dat het zo’n liefde op het eerste gezicht verhaal zal worden.

Deze blijft prachtig! Wil hem graag in het echt een keer zien/passen

Prachtig! Ik ben zelf wel te porren voor de centre seconds met de rode plaat!

:heart_eyes:

12 likes

Prachtig, maar 42,8mm en zo een ravissant kleur is wel aanwezig op de pols dan.

Wel goed dat er ook een stalen band voor bestaat.

8 likes

Ik vind het wel een mooie sportieve combi zo met dat rubber! Een mooie zwarte alligator band zou hem ook goed staan denk ik.

2 likes

Deze stalen band had ik trouwens nog niet eerder gezien!

Eerst passen want het is een groot ding. Groter dan je verwacht door de grote plaat en nauwelijks bezel.

Dat is vrij lastig denk ik ofniet dan moet ik denk ik naar duitsland?

Misschien zijn er eigenaren hier op het forum? Ik heb hem gepast in blauw, gekocht in groen en onmiddellijk teruggestuurd want echt kolossaal op de pols. En die rode gaat helemaal opvallen.

1 like

Goede tip! Thanks!:grin:

Chet heeft gelijk, schitterend horloge maar je moet hem wel kunnen dragen. Met een brede pols is het wel te doen, maar visueel erg aanwezig, mede door de vrij forse lugs. De heritage heeft hetzelfde concept, maar draadjes lugs en een ronde kast, zelfde afmeting, zelfde wijzerplaat (rood of blauw) maar door de uitvoering valt die totaal anders op de pols.

19 likes

21 likes

Prachtig stuk! Moser weet als geen ander hoe ze een wijzerplaat moeten maken :ok_hand:

1 like

Ja en heerlijk zonder datumgat op half 5 zoals je wel eens ziet

1 like

20 likes

Staal dacht ik :thinking:

6 likes