H.Moser & Cie only :-)

Eindelijk. Die 43mm was een te lompe knots

Een vooruitgang is het zeker. Ik ben alleen niet zo gecharmeerd van die lijn t.o.v. de Endeavour

Mooi merk vind die groene streamliner echt gaaf, komt die niet meer uit?

Ik had deze video nog niet gezien, maar wat cool de dial zo! Dat is natuurlijk onmogelijk te visualiseren in een foto. Lijkt wel een hartslag te hebben, met die fade van salmon naar black.

7 likes

@Stifstaf nou daar ga je …

3 likes

Ja, gewoon bestellen, geen weg terug :laughing:

1 like

Gewoon top.
Minder in your face dan groen.
Ik wil m

1 like

blijft een mooie band

10 likes

15 likes

Nieuwe Streamliner release van Moser. Mein Himmel, wat een beauty. Nieuw uurwerk en waanzinnige plaat. Alles inhouse. Fantastisch mooi.

17 likes

Dit is de eerste wijzerplaatsversie die ik het aanzien waard vind. Maar dit is geen favoriete Moser voor mij.

Ik houd niet van sub seconds op zo’n integrated sports watch. Wel geweldig uurwerk, en mooi dat deze ook iets kleiner en dunner is geworden.

1 like

Prachtig :ok_hand:

Mooie video door Watch Advisor

4 likes

Ik snap niet waarom ze nu overal het logo weglaten, dat vind ik juist zo mooi. Je kunt ook doorslaan in minimalisme.

1 like

Waanzinnig mooie samenwerking tussen Moser en Massena Lab. Oude Moserlogo is gebruikt. Technisch is het wel een vreemde keuze om een chronomodule te gebruiken van Dubois Depraz op hun standaard HMC 200. Voor 27K mag je toch een volledig eigen ontwikkeld uurwerk verwachten.

9 likes

Heel gaaf inderdaad.Ik zag hem al ergens voorbij komen. Mooie lume ook. Slechts 100 exemplaren.

Niet als de oplage klein is natuurlijk. Een chrono manufacture ontwikkelen voor een oplage van 100 horloges is niet realistisch voor de prijsrange. Dan spreek je over hele andere bedragen.

Klopt, die kleine oplage is een keuze, ze hadden er ook voor kunnen kiezen om deze in de permanente collectie op te nemen. KIjk maar naar de Blancpain Air Command, die kost ruim 20K met een eigen high beat uurwerk.

Wat vinden we van deze samenwerking limited bucherer, 88 stuks, pioneer

• Ja
  • Nein
0 stemmers