Zeker een mooie dial. Schitterend horloge. Voor een perpetual calander ook weer niet heel veel wijzers toch? Vind hem juist wel clean nog. Gang reserve vind ik ook nog wel een fijne zichtbare complicatie. Vooral als je hem niet elke dag wil dragen.
Deze blijkt 42mm te zijn, al beter dan 43mm wat het eerder was. Maar vind het eigenlijk ook te groot voor dit type horloge. 40mm lijkt me sweetspot voor zoiets.
Tijd geleden eentje geprobeerd; bijzonder goed afgewerkt. Ik zou nog wel eens zo’n vantablack dial van ze willen hebben, maar ze zijn me nog iets te prijzig!
Hier een prachtige video van WatchFinder met de CEO van Moser. Het is zowaar een cool interview, en uiteraard heel veel typische WatchFinder eye candy.
Interessant - dank je! Met toch een aantal leuke ‘tipjes van de sluier’, met name tegen het eind. Ik hoorde (naast de tantalum QP die inmiddels is getoond):
Streamliner in een nieuwe kleur, nu ‘dragon green’ uit de roulatie is geheeld. Wederom geïnspireerd op een (al dan niet mythisch?) beest. Ik zou wel een knaloranje sunburst willen zien, a.k.a. de goldfish.
Kleinere versie van een andere serie, yes! Persoonlijk hoop op een kleinere Endeavour. Poh!
Wellicht een grand complication (in 2028 voor het 200-jarig bestaan?)