H.Moser & Cie only :-)

Meh, if its free, you are the product… :innocent:
Voor een stuiver danst de beer op social media

Loterijtje, van mn kids van 2 en 4, mn schoonmoeder en hond van de buren, allemaal deden ze mee voor maatje XL :grimacing:

Tmoet gezegd, op vlak van aandacht en fun is het merk verfrissend en ijzersterk.

2 likes

Haha prachtig toch :joy:

14 likes

Wat een pracht zeg … daar mag je wel wat meer foto’s plaatsen :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Wat een stunner…

wat denk je hiervan?

11 likes

:drooling_face::drooling_face::drooling_face:

Ja nou ja,geniaal he. Te betalen?

Watches en wonders gezien, zelfs om gehad vrij prijzig weet niet precies hoeveel, maar lastig ook te krijgen

leuk, trui deed me denken aan Bayern Munchen :sweat_smile:

Nieuw product in hun aanbod. Teveel wijzers naar mijn goesting, maar de dial is prachtig:

9 likes

Zeker een mooie dial. Schitterend horloge. Voor een perpetual calander ook weer niet heel veel wijzers toch? Vind hem juist wel clean nog. Gang reserve vind ik ook nog wel een fijne zichtbare complicatie. Vooral als je hem niet elke dag wil dragen.

Beter 40mm maar goed

Deze blijkt 42mm te zijn, al beter dan 43mm wat het eerder was. Maar vind het eigenlijk ook te groot voor dit type horloge. 40mm lijkt me sweetspot voor zoiets.

1 like

Slechts 100x goedkoper :sweat_smile:
Vreselijk mooi die Moser.

4 likes

Ja, er moet voor €1000-2000 toch wel iets te maken vallen met een SW1000 in die in de buurt komt van die Moser.

Tijd geleden eentje geprobeerd; bijzonder goed afgewerkt. Ik zou nog wel eens zo’n vantablack dial van ze willen hebben, maar ze zijn me nog iets te prijzig!

3 likes

Mooi dat dit merk hier zo een eigen topic heeft.

Hier een prachtige video van WatchFinder met de CEO van Moser. Het is zowaar een cool interview, en uiteraard heel veel typische WatchFinder eye candy.

2 likes

Yep. Jammer van die onnozele clickbait titel. Mensen die interesse hebben in een Moser gaan die echt niet laten liggen om een Rolex.

1 like

Interessant - dank je! Met toch een aantal leuke ‘tipjes van de sluier’, met name tegen het eind. Ik hoorde (naast de tantalum QP die inmiddels is getoond):

1. Streamliner in een nieuwe kleur, nu ‘dragon green’ uit de roulatie is geheeld. Wederom geïnspireerd op een (al dan niet mythisch?) beest. Ik zou wel een knaloranje sunburst willen zien, a.k.a. de goldfish.

2. Kleinere versie van een andere serie, yes! Persoonlijk hoop op een kleinere Endeavour. Poh!

3. Wellicht een grand complication (in 2028 voor het 200-jarig bestaan?)

1 like

En bijna vergeten:

1. Een modulaire kalendercomplicatie van Agenhor (die ook de Agengraph maken die in de Streamliner chrono zit). Zou rond september moeten uitkomen.

Ze zijn goed bezig daar bij Moser :+1:t2:

1. Hierboven is dus vandaag beantwoordt met de 40mm Pioneer.

Hoop dat mijn hart sneller gaat kloppen van de andere onthullingen.