H.Moser & Cie only :-)

Ik zag hem hier nog niet voorbij komen: de endeavour perpetual calendar van Moser.

In de reguliere versie een hele strakke uitvoering van een perpetual calender. Op het eerste oog is deze complicatie bijna niet zichtbaar:

Dat is even anders in het geval van de gelimiteerde ‘tutorial’ versie. De 20 gelukkigen die dit horloge kunnen bemachtigen hoeven zich geen zorgen te maken over het kwijtraken van de handleiding:




Doe mij maar zo’n tutorial-editie, wat een vet ding!

foto’s van de website van H.Moser & Cie

13 likes

Is wel echt mooi , is dat die van juwelier wagner voor 28000? Maar groot idd

Nee van dealer in het zuiden…idd valt deze groot…band zat me ook niet goed…

Geinig, maar voor mij valt die tutorial versie in de groep té creatief. Maar waardeer Moser enorm dat ze dit soort dingen proberen.

Fraaie Apple Watch! :wink:

1 like

Ondertussen in Verona

8 likes

Die rode :heart_eyes:

3 likes

Ik wacht op Endeavour modellen in 38mm, want ooit moet er een Moser komen…

2 likes

Doe mij de Heritage maar…

1 like

Incoming. Eindelijk na lang zoeken en wikken en wegen mijn eerste Moser! En ik begin met een plaatje van de achterkant😁

21 likes

Gefeliciteerd! Wat voor een is het?

1 like

Mooi hoor. En vergeet het maar met foto’s. In het echt zoveel mooier.

1 like

Een Endeavour handopwinder in geel goud. Power reserve op de achterkant, 72 uur power reserve

2 likes

Dat zeker! Heb ze meerdere keren in het echt gezien en dat is niet te vergelijken. Ben heel benieuwd hoe ik deze op lange termijn ga vinden maar nu eerst ongeduldig wachten tot die binnen is.

1 like

Gaat vast niet tegenvallen.
Alleen bandjes wisselen is een dingetje met curved ends, maar bandenmakers zijn er genoeg die wel wat kunnen maken.

1 like

Geweldig!
Dit is toch een oudere “Mayu” of niet?
Welke dial heb je? Een fume dial?

Heb je een bandjesmerk of vakman die je hiervoor aanraadt?

Dat ligt eraan hoor.
Als je een soepel Saffiano of Nubuck band pakt, dan curved die mooi mee.

2 likes

Dankje. Lang getwijfeld over een reverso, breguet of PF maar de Moser won toch.

Het is een Endeavour small seconds uit een van de eerste jaren van het hernieuwde Moser

23 likes

Genoeg om mee te experimenten zo te horen. Ben het afgelopen jaar bandjes steeds meer gaan waarderen. Nu voor mijn Ellipse al 2 bandjes on the way.