H.Moser & Cie only :-)

Afhankelijk van wat Ko aan leer heeft liggen kan hij best leuke dingen maken.

En als prijs minder meespeelt gewoon wat laten maken bij Camille Fournet. Daar wil ik er binnenkort ook twee laten maken. Een voor de Moser en eentje voor de VC.

2 likes

Echt mooi hoor! Van harte!

Ennuuuhhh….Mocht je deze ooit zat zijn, let me know!

1 like

Dankjewel. Nu het lastigste, wachten totdat die binnen is…
En ik zal je in mijn achterhoofd houden mocht die ooit weg gaan!

1 like

Bedankt voor de tip. Ik ga zeker kijken bij Camille Fournet dan. Leuke voorpret alvast

Ik heb voor mijn Ming een bandje met (quick release!) curved springbars laten maken bij Molequin via hun “made to order” optie. Erg blij mee, en redelijk betaalbaar vergeleken met CF.

Fantastisch horloge ook trouwens!

2 likes

Prachtig horloge, ik heb altijd een zwak gehad voor Moser. Dat wordt genieten :+1:

1 like

Ik ook. Al jaren stiekem kijken en nu is het eindelijk zo ver! Een van de mooiste independents uit daar vind ik. De simplistische maar zeer goed afgewerkte horloges met oog voor detail is waar horlogerie voor mij persoonlijk om draait😁

4 likes

Hij is eindelijk binnen en foto’s doen hem geen recht😍. Ik zal een NA topic schrijven wanneer ik de tijd heb maar voor nu alvast deze foto’s.

30 likes

Wat een Topper, veel draagplezier gewenst maar dat gaat wel goed komen denk ik.

1 like

Pfffff prachtig !!!

1 like

Hij is mooi :heart_eyes:

1 like

Prachtig!

1 like

Hij is inderdaad echt prachtig. Net een hele tijd met een loop van zitten genieten. Binnenkort rustig betere foto’s maken😁. En ik denk een mooie zwarte band erop

1 like

:joy: herkenbaar.
Veel plezier er mee.

1 like

Coming up 50000 chf samenwerking met undefeated…

de nwe streamliner

3 likes

Heel mooi! Maar wanneer gaat Moser eindelijk kleinere horloges maken? Er is geen enkel model wat ze de afgelopen jaren hebben gemaakt wat mij past🙈

3 likes

Precies dit! Prachtige horloges, maar de diameter is voor mij helaas vaak te groot. Een kleiner model zou snel de top van de wishlist bereiken.

1 like

Brrr - nee dit vind ik niks.

1 like

Dit blijft een topper😍

11 likes

Eens. Ze hebben wel de 38mm venturer gemaakt met The Armoury maar die was helaas erg gelimiteerd.

5 likes