Prachtig horloge. Maar inderdaad lastig te verkrijgen. Ik ben wel benieuwd wat Moser in de toekomst gaat doen mbt de grootte. Ik hoor van verschillende Moser verzamelaars dat ze de kleinere zijn gaan sparen omdat die allereerst ivm kleinere polsen beter zitten maar ook dat beweerd wordt door de schaarste aan kleinere Mosers deze verzamelwaardiger zijn. De toekomst zal het uitwijzen.
Begrijp ik nu goed dat er wel andere, kleinere Mosers bestaan? In ieder geval hoop ik dat ze ook eens een niet gelimiteerde editie Endeavour gaan maken in 38mm.
Bij die Solar Eclipse heb ik naast het net gevist helaas.
De eerste generatie Endeavours (toen heette deze lijn nog mayu) zijn in een kleinere grootte van 39mm gemaakt. Ik heb er zelf zo’n eentje uit het eerste jaar van productie van het hernieuwde Moser. Later hebben ze hem helaas groter gemaakt…
Mooi . Is dit een NA?
vers van de pers. echt een topper (helemaal omdat ik al een tijdje geen horloges heb gedragen).
Wat een topper !
Gefeliciteerd. Mooie flieger van HMC
Congrats maestro - toch weer een Moser!
Afgelopen weekend deze om gehad bij Bucherer in Genève. Het zwart van de wijzerplaat is zo diep, de foto doe geen recht aan hoe het er in het echt uit ziet. Maar de tijd is nog verbazingwekkend gemakkelijk af te lezen. Het rode aan de binnenkant van de band staat ook zo fantastisch goed. En dan natuurlijk nog als kers op de taart de tourbillon op 6 uur. Heel gaaf ding dus!
Technisch gaaf, maar ik vind het verder een bijzonder lelijk ding. En dat terwijl ze zoveel moois daar maken.
Het is zeker niet de mooiste Moser, maar door dat diepe zwart vind ik hen juist wel weer wat hebben.
Wel speciaal ja. Knap gedaan, maar word er niet hebberig van, zoals bij andere mosers wel zo is.
deze kast is echt fantastich, duizend keer beter dan de pioneer (die was erg groot, en daarmee lomp). thanks! alles goed daar in het moederland P?
dank!
Dank, de opgelegde nummers doen hem erg goed.
Ja die Pioneer heb ik ooit nog gekocht (groen) en letterlijk binnen een dag weer teruggestuurd. Dit ziet er idd geraffineerder uit. Hier in dorp alles wel, wel stiller bij Mout natuurlijk nu jij er de boel niet meer op stelten zet Hoop alles wel daar!
De kleur is super, maar de kast - in combinatie met het gebrek van een bezel - maakt hem een beetje uit proportie.
Ik mis Mout grappig genoeg erg, dit is de lokale variant (leuk en hip, maar minder gezellig; een woord dat zich toch iets slechter laat vertalen in het Tsjechisch). Vanaf oktober weer wat frequenter in NL dus maak je borst maar nat
Prachtig horloge. Draag hem in gezondheid! Leuk om weer wat meer mosers op het forum te hebben. Zou er graag nog wat meer in het echt bekijken.
Wel met zwembad in het midden. Dat hebben ze bij Mout niet!