H.Moser & Cie only :-)

Wel fonteintjes verderop, maar is niet hetzelfde (dat is dan weer een pre van Praag, insta meisjes die verkoeling zoeken….)

Manifesto?

1 like

Yup! Brengt wel mooie herinneringen terug van de variant die rond kerst in de Paradiso werd gehouden door Joost van Bellen, maar dat is een ander verhaal.

Alles goed R?

1 like

Heel vet! Prachtig

1 like

Thanks!

Onlangs gepast in Brussel. Zo mooi!

11 likes

Super vet

2 likes

Zo vet dat ik even met gedachte speede alles er uit voor deze.
Die band :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

6 likes

Zijn wel toffe dingen die ze maken.
Ziet er strakker uit de Ckaspek :stuck_out_tongue:

1 like

Gerechtvaardigde permanente gedachte! Zo mooi, en dit is echt geïntegreerd. Een met de kast.

2 likes

Heb ik daar ook gepast

Mja mja niet zo strak nee. 🫥

1 like

Paar keer heel kort bij geweest maar nooit een eigen Moser gehad. Wel vaker diverse modellen mogen passen. Ook de fabriek een keertje bezocht.

8 likes

wat te groot voor mijn pols echter foto vertekend behoorlijk…:roll_eyes: Maar goed deze uiteindelijk niet gekocht

3 likes

Zijn echt hele toffe dingen. Mooi afgewerkt en mooie zichtbare uurwerken bij sommige modellen.
Alleen kosten ze een fortuin. En gezien ze allemaal een behoorlijk eigen karakteristiek uiterlijk hebben is het moeilijk om een Moser te vinden die je dat echte moser-gevoel geeft. Oftewel. Je moet er eigenlijk gewoon een aantal hebben.

En dat is leuk. Als je heel erg vermogend bent. Nu hebben de meeste HF’ers wat meer dan gemiddeld te besteden. Maar de mensen die ff een paar Mosers erbij nemen is vaak toch een andere league.

Dit is wel een heel leuk altenatief voor die Lange sterrenplaat-uitvoering

7 likes

Mooi - erg mooi.

1 like

Ik begrijp je punt. Al denk ik kijkend naar sommige verzamelaars did ik ken die zich primair op Moser richten, dat je ook zeer zeker, als je het vermogen natuurlijk hebt, het als ‘hoofdcollectie’ kan nemen.

Gewoon op voorraad of exhibition only?

Voorraad

1 like

Man man wat gaaf! Ik wil ook een Moser… als ze met een vantablack time only streamliner komen bijvoorbeeld. En zou dat geen kwestie van tijd zijn?

1 like

Heb even gedacht over de Venturer Vantablack black hands… Maar niet in het echt kunnen zien. En het glas lijkt wat te bol. Zou daarom ook meer geïnteresseerd zijn in een Endeavour in dezelfde stijl (maar dan niet te groot en zonder andere fratsen).

1 like