H.Moser & Cie only :-)

Jammer dat je wat opstartpech hebt met deze bijzonder mooie nieuwe aanwinst.

Binnenkort ga je met deze nieuwe bagage in je rugzakje én met een ongekend horloge (en misschien zelfs een hard stifstafje :grin:) door het leven.

Echt een van de mooiste horloges sinds tijden.

Volgens mij is Moser hun after sales erg ok, balen dat dit gebeurd en de vertraging die het met zich meebrengt; echt een super tot horloge. Gefeliciteerd!

1 like

Thanks. Ja dit zal verlengde voorpret worden :weary:

19 likes

Gaaf hoor! :grinning:

1 like

Die band….

afbeelding

3 likes

Nou, dat wou ik dus in mn NA topic benadrukken hoor!!

Inderdaad Ebel wave-ish

Even wachten voor ik jouw Ebel kushandjes toewerp :kissing_heart:

2 likes

Balen. Ik kijk uit naar je na topic.

Maandag morgen exemplaar? (net als mijn Lange toendertijd

Enig idee hoelang je m kwijt bent?

1 like

Ik las dat deze eruit gaat dus hou m vast zou ik zeggen.

Nog niet. Hart van in, dan kijk je daar zo lang naar uit. Nu liefst dat ie asap uit mn zicht is. Want dit is zelfkastijding nu.

@ChetBaker enkel de dial? Dus ze gaan nieuw kleur brengen? Vantablack zou gaaf zijn. Of de ganse reeks? Dat zou jammer zijn.

Ale nog n paar om t af te leren

Vergis je niet, overall is dit n donker horloge. Zwart naar olijfgroen tot vol licht er op komt, dan ontwaakt t groen

Zo, tot binnen maandje of weetikveel hier

21 likes

Maar wat was er mis?

1 like

Heb je de bron toevallig?

Precies mijn gedachte! Ze zullen dan wel een andere oplossing voor de indices moeten verzinnen. Die horen natuurlijk wel op een dergelijk horloge - een pure vantablack wijzerplaat zoals in die Venturer zou in de Streamliner niet zo goed werken denk ik. Misschien een soort losse ring met de indices boven de dial?

1 like

https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=867732

Ik zie dat er nadat ik het las iemand heeft gezegd, niet eruit maar wel aanpassing. Dus wat er precies gaat veranderen we gaan het zien.

2 likes

Kleine update ivm de gewonde Draak: Moser verzorgt ophaling (alle customs gedoe) en onder warranty herstelling. Service echt wel top hoor. Heel persoonlijk en goed telefonisch contact. Mag meteen ook gaan ophalen dan indien gewenst en n factory tour doen.
Subliem gewoon, zoals de band trouwens…

O ja, @ChetBaker er staat idd wat te gebeuren met t model/reeks. Streamliner blijft wel hoor…:shushing_face:

Edit: en voor @illewoare : toch mooie hommage aan de Ebel Wave he? :ok_hand:t5:

21 likes

Het kan ermee door… :wink:

Nee serieus: waanzinnig mooi! :heart_eyes::heart_eyes:

Dat lijkt me wel een leuke uitstap! Moest je de tijd ervoor kunnen maken, heb je direct een mooi verhaal aan je horloge :blush:

1 like

Teveel merken die te weinig aandacht besteden aan hun (stalen) bracelets. Ik heb daarom al horloges laten liggen! Ja JLC, jullie ook!
Maar dit is echt top. Eigenlijk te mooi om te dragen

2 likes

Klopt zeker, Grand Seiko op kop imho. Maar er zijn er nog. Mooi te zien dat Moser de markt toont hoe het moet (het zou ook mogen voor die prijs natuurlijk).

Het is wel een horloge dat inderdaad niet goed met krasjes zal wegkomen. Enkel dragen in de zetel ‘s avonds dan maar :wink:

1 like

De mooiste stalen bracelet ever!! Zo schoon, wat een afwerking en detail, subliem!!

1 like

Hey je hebt hem​:muscle:Gefeliciteerd :ok_hand:

Ohww das minder

Gaan we Czapek weer dissen :grin: