Was ook mijn gedachte. Je kunt ze op elke lengte aanpassen op de pols en het kost je de kop niet.
Op de website van onze forumsponsor zijn er genoeg te vinden:
https://www.horlogebanden.com/eulit-perlon-baltic-brown/
Was ook mijn gedachte. Je kunt ze op elke lengte aanpassen op de pols en het kost je de kop niet.
Op de website van onze forumsponsor zijn er genoeg te vinden:
https://www.horlogebanden.com/eulit-perlon-baltic-brown/
Ik zou hem houden, prachtig horloge voor bij een pak. Wegdoen gaat je (te) weinig opleveren
Dat wel maar sommige perlon banden zijn zo stug dat ze de achterkant van je horloge kunnen beschadigingen.
Houden, als herinnering aan het begin van je horloge ervaring en de moeite die je ervoor hebt gedaan. Een ander bandje en je bent terug om naar houden!!
Ik lees erg vaak opmerkingen als bovenstaande. Een horloge wegdoen gaat niet altijd om het geld. En dan zijn er genoeg mensen die nu zeggen “dan geef je het toch weg”, een horloge heeft altijd wel wat kosten met zich meegebracht een “onkosten vergoeding” als vraagprijs vind ik daarom niet eens zo gek.
Wat ik belangrijker vind dan het geld wat je voor een horloge krijgt is de waardering die het horloge gaat krijgen als je het verkoopt. Als je zelf iets niet draagt kun je daar iemand ander blij mee maken en krijgt daarbij het horloge (hopelijk) de waardering die het verdient.
Horloge verkopen hoef je dus niet voor het geld te doen maar kun je ook doen om er voor te zorgen dat een horloge beter terecht komt. Dan levert het toch wel wat op, naar mijn mening. Dat gevoel is zeer waardevol!
Er is inderdaad vaak wel weer een reden om het toch te houden
mooie HF gedachte
Ja, ik denk in zo’n geval altijd: ach, verkoop ervan gaat me niet (heel veel) dichter brengen bij iets dat ik liever wil, het ligt niet in de weg, ik draag het heel af en toe toch nog wel en geniet er dan ook wel weer van.
Maar hey, je hebt 'n punt!
Één en ander aan test materiaal (bandjes) besteld bij oom Ali. De eerste kwam gisteren binnen, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Misschien deel ik later de reactie van mijn vrouw nog🙈
Eerlijk: mooie band behalve de kleur, die vind ik te licht, te weinig contrast.
Een beetje flets.
Dankjewel! Voor mij eigenlijk wel een mooi antwoord, hoe gek ook. Één van de redenen waarom ik een haat/liefde verhouding heb met het horloge is het goud (kleur). Met een lichte band heeft het goud niet de boventoon.
Dit antwoord had ik eerder verwacht bij een goud kleur band maar bedankt voor jou mening!
Wie A zegt… Ben gewoon heel benieuwd
Eerlijk?
Ik vind het een mooie stijlvolle combinatie. Rustige kleuren bij een dresser. Prima!
Wie weet
Bedankt voor je reactie!
Ik weet het niet. Zou er zelf nooit opgekomen zijn. De kleur is het nét niet. Zou zelf voor een bruine of misschien zelfs zwarte band gaan, bij deze.
Dat moet je gewoon rocken, man! Is weer helemaal terug. Echt, kan prima!
Mee eens
Weet je, ik zou met het horloge naar een gespecialiceerde winkel gaan en je daar laten adviseren. Je bent dan waarschijnlijk wek een hap centen kwijt maar dan heb he wel iets wat recht doet aan het horloge.