HaikoM

Ruiling met @HaikoM vriendelijke ontvangst (van de hele familie :wink:) snelle horlogepraat en perfecte ruiling. Thnx HaikoM en misschien tot een volgende keer

1 like

Wat klein werk verricht aan enkele horloges van Hajko; prettig zakendoen, en een enthousiaste liefhebber.

1 like

Mooie, snelle en goedverzorgde transaktie met @HaikoM !!!

1 like

Dit rommeltje :wink: weer als een goedlopend horloge mogen afleveren aan Hajko. Wederom dank voor de klandizie en de prettige communicatie!

2 likes

Krijg van @HaikoM een hele week bedenk-en plan-tijd!!
Ook al wordt het geen transactie; héél sympathiek!!

1 like

Prima aankoop van @HaikoM, dat mosgroene bandje!

1 like

3 heel leuke klokjes aan @HajkoM verkocht na heel vlotte en vooral allerpleziergste communicatie.

Thanks HaikoM en graag tot een volgende keer.

Ratel

1 like

Snelle en heel prettige horloge-deal met @HaikoM , altijd weer fijn als het zo soepel gaat!!!

1 like

Afgelopen week een horloge verkocht aan @HaikoM en dat was een prima ervaring :+1:

Vlotte communicatie en snelle betaling, wat wil je nog meer!

Nogmaals bedankt Hajk!!

1 like

Goed zaken doen met Hajko, zeker een aanrader.

1 like

Leuk zaken gedaan met @HaikoM. Snelle communicatie enz enz.
Voor herhaling vatbaar. Top dus👍

1 like

Prima zaken met Hajko gedaan, vlotte communicatie ,en een zeer snelle levering ,hellemaal top ! :thumbsup:
bedankt en tot de volgende keer. :ok_hand:

1 like

Binair horloge gekocht van Hajk. Echt een hele fijne communicatie, erg leuke klok en uitstekend verpakt. Zaken doen met Hajk is erg plezierig! :+1:

1 like

leuke deal gedaan met @HaikoM, top…

1 like

Weer een goede transactie met Haiko; prima zakendoen en prettig contact! :thumbsup:

1 like

Wederom top transactie met Hajko, enthousiast als altijd. :wink:

1 like

Heb vandaag mijn eerste horloge ruil ooit gehad met @HaikoM
Het was een fijne ervaring en hij was een oprecht iemand en ik heb helemaal niks op hem aan te merken.
IK zal zeker bereid zijn in de toekomst weer zaken met hem te doen. Een aardige betrouwbare man!

1 like

Gisteren een deal gesloten met Hajko over een vintage Seiko 5.
Enthousiaste communicatie en een vlotte afhandeling: het horloge lag snel in de bus.

2 likes

Horloge overgenomen. Aangenaam, ik kan wel zeggen heel aangenaam contact. Dank, ook aan HF.

2 likes

Fijne communicatie en nette verpakking bij mijn transactie afgelopen week!

1 like