HaikoM

Gisteren een mooie Tissot gekocht van @HaikoM Nogmaals bedankt!! Alles ging goed.

1 like

Zeer fijne deal achter de rug met Hajk; fijne communicatie, komt gemaakte afspraken na, en gewoon 'n fijne kerel. Tot de volgende @HaikoM :wink:

1 like

Echt een geweldige deal met Hajko gehad. Zeer fijne en duidelijke communicatie en komt zijn afspraken PERFECT na. Ik ben zeer content met deze geweldige ruil. Bedankt en wie weet tot snel :wink::+1:t4:

1 like

@HaikoM is een vlotte betaler en een aardige gast. Punt!

2 likes

Ondanks een leuke vintage gekocht bij @HaikoM Was een prima transactie! Bij hem kan je dus prima een horloge van/aan kopen!

2 likes

Laatst een Janata van Hajko gekocht. Zeer duidelijke communicatie. Pakketje met horloge snel ontvangen, bedankt @HaikoM

1 like

Horloge van HaikoM gekocht. Prima deal en heel aangenaam contact.

1 like

Horloge verkocht aan @HaikoM
Vlotte communicatie en vlotte betaling.
Top Hf lid.

Dank en tot de volgende keer!

1 like

Mijn eerste, en zeer trouwe, HF “klant” ook vandaag weer blij kunnen maken met een paar redelijk complexe uurwerkwissels. Altijd zeer prettig zaken doen met een echte liefhebber. :+1:

2 likes

Vandaag een mooi horloge gekocht Van HaikoM. Hele vlotte communicatie.
Hij was vandaag toevallig bij mij in de buurt waardoor het mij 70km rijden bespaarde. Zo heb ik snel een mooi horloge kunnen kopen.
Top verkoper. Bedankt!

1 like

Mooie Breitling van HaikoM overgenomen beschrijving van het horloge klopte goed , prijs was goed en een prettig gesprek.
Ben dus erg tevreden met de verkoper. Aanrader.

Mvg Ton

2 likes

Goede en snelle deal gedaan met @HaikoM. Prettige communicatie en snel tot een ontmoeting gekomen. Aanrader!

1 like

Zojuist een prettige deal afgerond met Hajk. Goede en snelle communicatie, absoluut een aanrader!

1 like

Rolex gekocht van Haiko. Snelle afhandeling, snelle communicatie. Niks op aan te merken, zou het zo weer doen.

1 like

Horloge verkocht aan @HaikoM. Vriendelijke en goede communicatie, rappe betaling. Dik in orde!

1 like

Wederom een fijne deal gesloten met @HaikoM :+1: :+1:

1 like

Super leuk contact en goede deal! Bedankt! @HaikoM

1 like

Horloge verkocht aan @HaikoM, vlotte, nette transactie! Thanks!

1 like

Fijne deal gedaan met oude bekende @HaikoM! Ten zeerste aan te bevelen!

1 like

Net een horloge verkocht aan @HaikoM . Goede communicatie, snelle afhandeling en enthousiaste liefhebber! Zou weer zaken doen met hem.

1 like