Gisteren een mooie Tissot gekocht van @HaikoM Nogmaals bedankt!! Alles ging goed.
Zeer fijne deal achter de rug met Hajk; fijne communicatie, komt gemaakte afspraken na, en gewoon 'n fijne kerel. Tot de volgende @HaikoM
Echt een geweldige deal met Hajko gehad. Zeer fijne en duidelijke communicatie en komt zijn afspraken PERFECT na. Ik ben zeer content met deze geweldige ruil. Bedankt en wie weet tot snel
Ondanks een leuke vintage gekocht bij @HaikoM Was een prima transactie! Bij hem kan je dus prima een horloge van/aan kopen!
Laatst een Janata van Hajko gekocht. Zeer duidelijke communicatie. Pakketje met horloge snel ontvangen, bedankt @HaikoM
Horloge van HaikoM gekocht. Prima deal en heel aangenaam contact.
Horloge verkocht aan @HaikoM
Vlotte communicatie en vlotte betaling.
Top Hf lid.
Dank en tot de volgende keer!
Mijn eerste, en zeer trouwe, HF “klant” ook vandaag weer blij kunnen maken met een paar redelijk complexe uurwerkwissels. Altijd zeer prettig zaken doen met een echte liefhebber.
Vandaag een mooi horloge gekocht Van HaikoM. Hele vlotte communicatie.
Hij was vandaag toevallig bij mij in de buurt waardoor het mij 70km rijden bespaarde. Zo heb ik snel een mooi horloge kunnen kopen.
Top verkoper. Bedankt!
Mooie Breitling van HaikoM overgenomen beschrijving van het horloge klopte goed , prijs was goed en een prettig gesprek.
Ben dus erg tevreden met de verkoper. Aanrader.
Mvg Ton
Goede en snelle deal gedaan met @HaikoM. Prettige communicatie en snel tot een ontmoeting gekomen. Aanrader!
Zojuist een prettige deal afgerond met Hajk. Goede en snelle communicatie, absoluut een aanrader!
Rolex gekocht van Haiko. Snelle afhandeling, snelle communicatie. Niks op aan te merken, zou het zo weer doen.
Horloge verkocht aan @HaikoM. Vriendelijke en goede communicatie, rappe betaling. Dik in orde!
Net een horloge verkocht aan @HaikoM . Goede communicatie, snelle afhandeling en enthousiaste liefhebber! Zou weer zaken doen met hem.