Ook hier weer een prima contact en transactie voor een klein klusje… …dat wat groter bleek dan verwacht. Helemaal top, wederom aanbevolen.
Vandaag prima deal met Haiko gesloten, prima contact en een aanrader
Mvrgr joost
Deze week een prachtige Raymond Weil Parsifal overgenomen van gerespecteerd forumlid Hajk @HaikoM en dat was een heel prettige deal!
Hajk communiceert vriendelijk en snel en heeft in zijn omschrijving niets overdreven. Het horloge is in een excellent mooie staat! Verder was het professioneel ingepakt en razendsnel verzonden!
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik er heel erg blij mee ben en dat zaken doen met Hajk beslist aan te raden is!
Dank voor de deal en graag weer tot een volgende keer Hajk!
Deze week een mooi horloge van sympathiek forumlid @HaikoM over mogen nemen. Net als vorige keer een prima deal: vriendelijke communicatie en snelle verzending! Absoluut een aanrader die afspraken zeer correct nakomt!
Graag weer tot een volgende keer!
Deze week een hele mooie Cartier overgenomen van @HaikoM. Ondanks al mijn vragen en soms vertraging was hij altijd meedenken en transparant.
Absolute aanrader en wellicht tot een volgende keer!
Afgelopen week wederom een mooi horloge van collega liefhebber @HaikoM mogen overnemen.
Net als de vorige keren: alles top geregeld en afspraken perfect en efficiënt gemaakt én nagekomen!
Tot de volgende deal!
Voor de tweede keer een heel prettige deal gemaakt met Hajk / @HaikoM. Dit keer nam hij een horloge van mij over. Leuke en vlotte communicatie en snelle betaling. Kortom: prettig zakendoen!
Horloge verkocht aan HaikoM, met de corona is het wat uitgelopen eer we het konden regelen maar verder alles opperbest.
Mooi horloge gekocht van HaikoM!
Alweer een tijdje geleden (maart), kon toen niet posten…
Transactie ging prima, afspraken nagekomen, en vriendelijke ontvangst!
Thnx Haiko, tot de volgende keer!
Mooie deal. Goede communicatie. Goede afspraken en een vlotte babbel bij de overdracht.
Leuk zaken doen met @HaikoM, een aanrader!
Horloge vandaag verkocht aan @haikom.
Zeer sympathieke vent. Nette communicatie, vriendelijke man en een leuk gesprek.
Hajk graag tot de volgende keer!
Vandaag mijn horloge verkocht aan @HaikoM .
Wat een fijne vent is dat! Leuk over horloges gesproken en natuurlijk een perfecte en vlotte afhandeling van de transactie.
Ik zou ieder moment weer zaken met hem doen!
Hajk dankjewel.
Vandaag leuke deal gemaakt met @HaikoM aka Hajk, prettig zaken mee te doen en komt netjes zijn afspraken na echte horloge liefhebber.
Hajk ontmoet via een deal op het Horlogeforum.
Leuk communicatie, nog leuker contact, echt een liefhebber en een fijne geschikte kerel, uit het juiste hout gesneden, ‘fair & square’, what you see is what you get.
We zullen elkaar in de toekomst nog wel een keer treffen voor een mooie deal!