Curved donkerblauw rubber
Ik blijf wel meer een vintage man dus de kans is reëel dat deze Abyss straks terug in het blauwe staat
Stiekem toch toffer op de zwarte Cordura
ETA erin en mooi symmetrisch datumvenster lonken zeker, maar ja…heb al een Gen 1 Sunburst blue…
Die Seaforth’s blijven wel echt geweldig. In de <1k duiker categorie vind ik het de leukste koop, boven de Seiko SPB reeks en de Doxa Sub 200’s.
Zéker met de ETA erin, geweldig uurwerk.
Die lijkt mooi aan te sluiten blijft toch een erg mooi horloge.
Sluit perfect aan inderdaad
Welk bandje is dat? Ik kreeg er destijds niets passend op.
Deze, heb ‘m ook in zwart, komt voor die prijs ook nog een swap tooltje bij van ok kwaliteit en 2 pushpins:
Prima banden hoor. Fijne solide geborstelde clasp ook.
Volgens mij heb ik dezelfde hangen aan mijn Omega, als trial. Rechtstreeks vanuit China levert je een kleine besparing op.
Prima band inderdaad, zeker voor het geld. Het was de bedoeling om een ‘echte’ te kopen als dit zou bevallen, maar voorlopig ben ik nog niet overtuigd om een veelvoud van het bedrag uit te geven voor min of meer hetzelfde.
On topic: gave Halios. Hij gaat het niet winnen van de Omega, anders hadden wij vast een deal. Halios is een geweldig en onderschat merk.
Exact dat. Plus, bij deze goedkopere heb ik minder moeite om zelf in te korten met een cutter. Doe je niet met een band van 200 euro kan ik me voorstellen.
Zeker eens. Ik vind de kast-constructie, 6.5 x 4 dikke schroefkronen, en algehele afwerking eigenlijk ongezien in deze prijsklasse.
Nog iemand gelukt een Universa te bestellen tijdens een van de laatste 4 tijdsloten?
Heel vet!
Ik kreeg net de mail dat Forasec ermee stopt, onder andere omdat Halios beslist heeft niet meer via dealers te verkopen. Jammer, want ik had gehoopt via hen aan de volgende Halios te raken.
Net pas? Die mail kreeg ik een aantal maanden geleden al…