Halios Only

Ja, die kwam daarnet binnen. Misschien waren er twee maillijsten of heb jij VIP status :money_mouth_face:

1 like

Ik heb er wel meerdere keren wat gekocht in het verleden. Maar anyway, een verlies wat mij betreft…

7 likes

Hoorde hetzelfde een tijdje geleden. Jammer want aankopen via Forasec gingen heel soepel. Via de Halios site is stressen.

2 likes

Ik kreeg 'm ook vandaag pas binnen, hoor. Blijkbaar zijn wij gewoon niet zo ‘in the know’ bij ze. :sweat_smile: :fist_right:

1 like

Ik begin me een beetje te interesseren voor Halios. :roll_eyes: Latent, dus ik moet het nog een beetje ontwikkelen. :laughing:

Nu lees ik op de site het volgende over de HALIOS SEAFORTH SERIES IV. Betekent dat dat het design ook nog niet bekend is? Weet er iemand meer? :grin:

Er staat wat meer info in het forum gedeelte van de Halios site. Oa welke dial kleuren nieuw zijn

1 like

Thanks Drebin! Ik heb nu idd iets meer gevonden. Ik heb me nu ook aangemeld voor de mailing. Zoals ik het lees zou de pre-ordering binnenkort gaan beginnen. “Ordering will not open up until January at the earliest.” Dat is al niet gehaald.

4 likes

Volgens mij kan je nu ook een kast van titanium kiezen.

Ja klopt! SS to Ti. En qua prijs blijven beide versies gelijk. Dus dat is wel knap gedaan! :ok_hand:

Pre-ordering is trouwens nog niet begonnen, lees ik net op het forum.

Die ziet er wel weer gaaf uit!

1 like

Ja vind ik ook! Maar ik begrijp daarom niet dat het zo stil is rondom Halios en dit model. Is de “hype” een beetje gaan liggen? :cowboy_hat_face: Niemand die dit momenteel in de gaten houdt en erop wacht?

Daar heb je wel een punt. Of iedereen houdt het voor zichzelf.

Aha, die forum-spirit gaat dus verder dan alleen “Rolex-only”. :see_no_evil:

Als er maar geld in zit, niets menselijks is de HFleden vreemd.

1 like

Nou we gaan het beleven. Als het zover is zal ik iedereen hier wel een heads-up geven. Ik heb er wel zin in. :grin:

Ik hou het al een tijdje in de gaten en ben echt benieuwd naar het eindresultaat en goede foto’s. Er zit in ieder geval weer veel energie in de ontwikkelingsfase, ze maken weer een volledig nieuw horloge. Dat vind ik mooi aan Halios.

1 like

Ik ben wederom aan het twijfelen over een fixed bezel exemplaar. Een paar jaar geleden eentje gepreorderd maar toen afgezegd.
De wijzerplaat, wijzers en de maat is top. Ik heb mijn twijfels over de kast. Die vind ik een beetje log op de een of andere manier.
Aan de andere kant heb ik nog niets beters kunnen ontdekken.

1 like

Hier ook, ik hou het ook wel in de gaten. Eén of twee keer per week even een blik op het forum daar. Heel benieuwd wat de andere 2 kleuren zullen worden.
Ik heb nu een oranje SF, dus ik weet niet of een gele of lichtblauwe nog iets toevoegt. Maar ik sta er wel open voor het te proberen.

1 like

Zijn ze alleen nog bij Halios te bestellen of is er ook een Europese leverancier ?

1 like