Halios Only

De foto in post 277 is van de Seaforth IV, maar dat is de enige volgens mij.

2 likes

Interessante variatie. Ben zelf best wel fan van printed lume/marker, geeft toch een andere indruk dan overal applied.

#crosspost

9 likes

waar gaat jullie voorkeur naar uit als we het hebben over de nieuwe seaforth ? ze hebben verschillende bezels zie ik …
image

weet iemand hoe dit werkt wanneer er een besteld kan worden ?

bedankt alvast

1 like

Gedurende korte tijd kun je bestellen en dan is het klaar.
Hopen dat je dus tijdig bent.

Check even dit

Om te zien wat het verschil is tussen de verschillende

:grin::+1:

Vind zelf de 12h wel gaaf.

2 likes

jep, die is nice !

Yes gewoon heerlijk om een tweede tijdzone mee te tracken :smiley:

1 like

Fixen bezel :star_struck:

1 like

Yes voor mij ook! En dan met de Bahamas yellow dial. :orange_heart:

1 like

SS of Titanium?

Ik twijfel nog… ik ken Ti niet zo goed. Het zou sneller krassen toch? Wel lichter en meer corrosie bestendig.

Nieuws van het Halios forum/Jason

The first round of invites for the SFIV has been sent out, with shipping to happen at the end of January. I’ll be sending out invites for the second round at the end of January as well. There will be a few more rounds after that - dates to be confirmed.

Meest waardeloze sales ooit. Je kan nog makkelijker een Rolex kopen dan Halios.

1 like

Je hebt het aardig verwoord. :joy:

Nog maar een plaatje voor de sfeer dan :smiley:

12 likes

Ja ik vind het echt kut hoor. Meer dan een jaar geleden zou de release zijn… Ik had me al lang en breed ingeschreven op de nieuwsbrief en ingetekend voor de release, maar nooit ook maar 1 mail gehad.

Nu blijkt hij de horloges te verkopen via een of andere vage loterij op een platform. Dikke doei dan niet.

3 likes

Ik heb het hier al eerder gemeld, maar ik zeg het nog maar een keer. ik ben zo blij dat ik hier een exemplaar heb kunnen overnemen. Dat er door omstandigheden wat vertraging optreedt kan, maar dit gaat helemaal nergens meer over. Ik snap dat je er helemaal klaar mee bent. Je bent vast niet de enige.

1 like

:heart_eyes:

Er zijn dan ook mensen die het de Rolex van de microbrands noemen :money_mouth_face:
Maar er zit ook wel een pech element in deze vertraging, niet alleen COVID en schaarste aan materialen, maar ook nog een brand in de werkplaats geloof ik. Maar die updates over het proces krijg je dus niet in een nieuwsbrief, die moet je zelf op de blogpagina van Halios opzoeken.

1 like