Halios Only

Zelfde gevoel hier, ben al tijden aan het azen op die chocomel gele variant maar de manier waarop er “gehandeld” haalt een deel van het enthousiasme wel weg…

4 likes

Sta op het punt om de nieuwe Seaforth te bestellen, maar kom maar niet uit mijn favoriete configuratie. Gladde bezel erg tof maar de duiker ook :grin: weet iemand hoe de bezel actie is?

2 likes

Wait, what?! Is het gewoon te bestellen?

Zwarte bezel, gele plaat en staal (hoewel Ti ook geen probleem zou zijn).

3 likes

Ik sta al sinds december '21 op die IV wachtlijst. Dus ofwel heeft @Riepos inside information ofwel lijkt het me vrij onwaarschijnlijk dat je tussen al die opties zal kunnen kiezen. Ik ben benieuwd :thinking:

Titanium fixed hier als ik de kans krijg. Bahama Yellow lijkt me nu wel leuk, maar de blauwe kan er ook mee door!

6 likes

Een loterij… wat een gekkigheid. Ik doe niet meer mee. :sweat_smile:

1 like

De fun is er inderdaad vanaf zo. Het is moeilijker om een Halios te kopen dan een Rolex de dag van vandaag :see_no_evil:

3 likes

Dat sowieso! Ik had me begin vanaf 2022 ingeschreven op de nieuwsbrief. Toen was de verwachte leverdatum nog Q1.

Maar dus nooit meer iets gehoord over een nieuwsbrief. En dat op 2 e-mailadressen. Wel wat vage berichten op het eigen forum van Halios over een “loterij”, maar ook nul info over hoe je aan te melden. Voor het gemak is het forum nu ook maar gesloten.

In de tussentijd heb ik wel 2 Rolex horloges kunnen kopen en de hoop op een Halios definitief opgegeven. :joy: Het sympathieke van Halios is er wel af.

2 likes

Ik kreeg een mail (sta al sinds heel lang op de “lijst”) kan inderdaad elke configuratie samenstellen. Wil nu eigenlijk de niet te krijgen roze :crazy_face:

4 likes

Mooi, je bent 1 van de gelukkige! Het kan dus toch :+1::blush:

Ik zou niet voor de roze gaan. Leuk voor de foto, maar dat heb je snel geziek denk ik. Tenzij het je favoriete kleur in je kleerkast is? :thinking:

2 likes

Nee geel gaat het worden, alleen de bezel is nog een vraagteken.

4 likes

Mazzelaar! Ik sta ook al sinds 2021 op de lijst, ben benieuwd of er nog een mail komt. Loterijen zijn niet zo mijn ding, heb nog nooit de hoofdprijs gewonnen. :joy:

1 like

Een poll doen misschien?

Ik zou de 12 uurs-bezel doen!

1 like

Gaaf. Zou voor een gladde bezel gaan. Zelf een keer zo een gehad. Een van de weinige horloges waar ik spijt van heb dat ik die weggedaan heb.

7 likes

Gladde bezel is nu alleen in titanium. Ik ga er nog een nachtje over slapen :grin:

En al een keuze kunnen maken? :grimacing:

1 like

Zeker, dit is hem geworden. Tevens een Ginault band onderweg.

14 likes

Vet! Ik heb de pastelblue fixed besteld. Ben benieuwd. :hugs:
Heb ergens gelezen dat de positie van de gaatjes voor het bandje anders is, waardoor de Ginault band niet meer zou passen. Misschien iets om uit te vogelen voordat je het bandje niet meer kan terug sturen.

1 like

Ik heb het ook gelezen en is toch wel een dingetje (de Ginault kan ik voor een ander horloge ook gebruiken) maar draag alles op staal. Lug to lug is inderdaad anders. mhh nog maar eens over denken.

Misschien toch…

1 like