Halios Only

1 like

Die had ik nog niet gezien, Thanks.

1 like

Het schijnt dat een Strapcode bracelet ook goed past.

OEM bracelet (20mm) from the 2020 shark tooth Alpinist, which should also fit the SARB 017 and Halios Seaforths.

7 likes

Mag ik tussendoor heel even blij zijn met mijn Universa?

Thanks!

Ga vooral verder met de Seaforth discussie :grin:

15 likes

Dat mag :nerd_face:

1 like

Voor de nieuwe eigenaren alvast een voorproefje:

Ben stiekem wel jaloers dat ik hem niet besteld krijg… Dit is mijn inziens ook de variant die ik zou willen.
Waarschijnlijk iets met voorinschrijving ofzo?

3 likes

Iets met voorinschrijving, maar zelfs dat biedt geen garantie. Het werd iets van een loterij.

1 like

Voor de gene die op zoek zijn naar een bracelet voor hun Seaforth heb ik weer een nieuwe optie ontdekt. (Wellicht voor anderen oud nieuws.)

4 likes

Oehhh, dat vind ik de Ginault band er toch aanzienlijk beter uit zien.

2 likes

Op de foto lijkt er ook flink kleurverschil te zijn, dat is niet echt mooi. Hij sluit wel goed aan vind ik.

Het is weer eens tijd voor een fotootje hier…

8 likes

De schaarste bevordert de vraagprijs. :roll_eyes:

https://www.marktplaats.nl/v/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1970344102-halios-seaforth-iv-bahama-yellow-titanium

2 likes

Sinds gisteren eigenaar van deze mooie Universa, was bang dat hij wat flets zou zijn gezien de grijze wijzerplaat maar de hoeveelheid facetten die de kast en band hebben in verschillende afwerkingen en de glimmende delen van de indices maken dat meer dan goed.

Hij is in het echt zoveel toffer dan op foto’s. Wat een mooi horloge :grin:

10 likes

4 likes

Wat is het hier rustig! Vandaag de Universa weer om;
*crosspost

4 likes

Van het net geplukt.
Rollball bracelet van Strapcode

3 likes

Even een zomerse tropic gemonteerd.

12 likes

Ik vind deze juist enorm vet op een zwarte band.

Halios is opeens veel minder hot dan ongeveer een jaartje of twee/drie geleden merk ik. Toen ging iedereen apeshit om zo’n kek kleurtje Seaforth te kunnen bemachtigen.

Lange wachtperiodes en trage productie heeft zijn tol geëist denk ik.

3 likes