Ze worden niet zoveel 2e hands aangeboden en ze zijn via Halios zelf niet te krijgen. Mijns inziens is het merk nog hot, maar is het wachten op de volgende batch.
Blij met mijne;
Ze worden niet zoveel 2e hands aangeboden en ze zijn via Halios zelf niet te krijgen. Mijns inziens is het merk nog hot, maar is het wachten op de volgende batch.
Blij met mijne;
Nog mensen die een SFIV pré-order slot hebben bemachtigd?
Ik heb gekozen voor pastel blue met fixed bezel in titanium kast en met (nieuwe) titanium bracelet! De bracelet is quick release en heeft micro-adjust in de clasp. Ik kreeg ook net een mail van Jason dat er 2 rubberen banden naar keuze toegevoegd mochten worden; het zijn pastel blue en white geworden.
Ik ben niet snel excited voor moderne horloges maar deze wil ik al lang. Delivery Q1 2025
Ik ben benieuwd of bracelet ook los besteld kan gaan worden (tzt).
Dat gaat inderdaad kunnen. Past wel enkel op de SFIV. Er is ook een gewone stalen versie.
Zijn die dingen nu gewoon zo te bestellen?
Nee
Helaas
Dan heb ik er niets aan. Ik heb een eerdere versie.
Ik kom wat leven in dit draadje gooien! Sinds vandaag de blije eigenaar van deze Universa, dankzij het blauwe gedeelte. Dit voelt als het laatste puzzelstukje van mijn GADA/Explorer-esque verzameling.
Hi all,
sinds kort hier op HF, en ik zal eerdaags even een mooi plaatje schieten van mijn Seaforth, misschien dat ik morgen maar eens ga desk diven
Ik dacht, ik zal eens op de site kijken. Ik heb de mijne al jaren dus ik was niet bezig met een nieuwe order, maar voor degenen die nog geïnteresseerd zijn, het lijkt erop dat pre-orders open zijn met delivery in feb/maart. Snel dus!
Even een reply op een meer dan 5 jaar oude post: heer-lijk! Dit is echt de perfecte combi van bronzen bezel en groene dial.
Als iemand ooit van de zijne af wil: ik houd me aanbevolen!
Oeh, ik wil graag weer een Bahama Yellow met Fixed bezel.
De andere Halios gaat er weer uit hier, handwinder had ik even gemist. Ik wil zo’n daily gewoon als automaatje.
Edit; Oeps. Besteld.
Ook wel strak. Maar heeft wat een blote billen-gezicht. Krijg er Damasko vibes van, dat is positief.
Ik heb van deze altijd nog spijt dat ik 'm verkocht heb. En dat zijn er niet veel! (en wel heeeeel veel geflipt)
Ook specifiek alleen op rubber besteld.
Dat zou ik ervaren als een gemis. Maar goed, ik druk niet op de bestelknop. Zoals ik er nu in sta, zou het weinig toevoegen.
Misschien doe ik deze wel als vakantie vervanger voor de BB pro.
Is echt 'n super fijn horloge op rubber.
Grappig, geldt voor mij precies hetzelfde, enige horloge waar ik spijt van heb dat ik die ooit verkocht heb. Daarom ook maar een nieuwe besteld
Nog een plaatje van mijn vorige.
Ja, dat dus!
Heerlijk. Blij mee dat hij er weer aan komt!
Oef dit doet mij ook wel zin krijgen, heel mooie foto! De pastelblauwe heeft lang op mijn wishlist gestaan, maar ik ben die wat vergeten met de jaren
Aan de liefhebbers: wat maakt de Seaforth dan zo onvervangbaar ivm gelijk wat anders?