Perfecte maat.
Heerlijk ‘rustig’ horloge.
Mooi gepolijste delen.
Geweldig rubber bandje.
Geel is ook warm geel, perfect.
Dat was een hele mooie serie van de Seaforth, perfecte dial layout en wijzers op de juiste lengte.
Waarom? Er was hier niemand die over de prijs klaagde, daar is overigens ook niets mis mee. Een alternatief voorstellen in het Halios topic vind ik nog vreemder.
Sorry
Niet nodig, maar je moet nu hier wel een foto van een Halios delen.
Die Bahama yellow met vaste bezel is het leukste horloge dat ze daar gemaakt hebben. Goede keus om die opnieuw te maken.
Hier mijn Seaforth II Abyss Blue:
Ik dacht destijds een Seaforth I met een net iets lichter blauwe dial gestrikt te hebben toen die in de verkoop ging… dat was F5’en tot de Buy-knop zichtbaar werd. Creditcard gegevens ingevuld en een bevestiging gekregen waar ik toen heel blij over reageerde op zijn IG channel… waarop hij reageerde iets in de trant van “Sorry, maar bij jou waren we precies op het punt dat de site had moeten aangeven dat we door de voorraad heen waren”.
Zoveel maanden later bij Seaforth II stond ik bovenaan zijn lijst. $70 korting gekregen plus nog drie extra straps, dat was wel echt heel netjes.
De doos vond ik ook wel gaaf. Die maar weer eens tevoorschijn toveren, ik ga denk ik een van de originele straps er terug op zetten. De huidige is een shark mesh van Staib.
4 jaar geleden weggedaan…
https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-halios-seaforth-abbys-blue/347616?u=aus
En via een omweg nu weer terug op het nest…
Klaar voor de zomer
Nog meer mensem die op hun Seaforth wachten hier? Ik begin nu wel wat ongeduldig te worden. Heb gewoon veel zin in die gele zomerknaller
Hij moet eerdaags binnen komen volgens de mail, toch?
Ik heb er ook zin in. Geel op rubber hier, helemaal top.
Klopt, maar juist nu het dichterbij komt word ik ongeduldig.
Ah lekker, rubber is altijd mooi. Ik heb er ook nog een stalen band bij. Kan is wel groot dat hij voornamelijk op rubber gedragen wordt.
Daar is mn ex.
De rede dat ik 'm overnieuw heb besteld.
Eindelijk mail! Met ordernummer 8733 mag ik wel nog wachten tot de week van 23 juni…
Die van mij zou vandaag verzonden moeten worden.