#Dibs als hij niet bevalt
Ik 30 juni…
Oké, hij is toch iets sneller in huis. Eerste indruk
Stalen band ziet er ook echt helemaal top uit. Op basis van de plaatjes op de Halios website was ik bang dat hij niet goed op de kast aan zou sluiten maar dat is gelukkig niet aan de orde.
Even een snelle foto, er volgen er later meer.
Witbalans is mogelijk niet helemaal ok, maar het is een Bahama Yellow versie? Mooi hoor, ik heb de Seaforth II in deze kleur. Is wel een blijvertje bij mij.
Ja klopt, zie ik nu ook. Was even aan het spelen met de instellingen van mijn camera. Het is inderdaad de Bahama Yellow.
Anders weet je het hè . Serieus leuk horloge
Ze zijn ivm de lever vertragingen, gewoon nog na te bestellen ivm annulaties, dus wat let je…
Ja het staat genoteerd hoor. Maar ik acht de kans klein dat ik nog een keer die domme fout maak om hem te verkopen.
Ik krijg overal te zien unavailable…
Die bronzen Seaforth van vroegah… Oml
Gaaf kleurtje.
Wat ben je dan nu in totaal kwijt voor zo’n ding op stalen band?
Ik hoop voor jullie dat hij net als bij mij wat eerder komt.
Die stalen band is trouwens wel echt top. Met fijnafstelling is de clasp te bedienen door het Halios logo in de drukken. Mooi ontwerp dat ik niet eerder heb gezien. Werkt perfect.
Ruim een rug inclusief inklaring en dan krijg je er ook een rubberen band bij.
Top. Ik dacht even checken of er al iemand de nieuwe lichting seaforth heeft. Genoeg animo zo te zien.
Ik wacht al zo lang op de bahama yellow. Hopelijk volgende week. Wel met saffier duik bezel.
Stalen band staat wel echt goed. ik heb hem dus alleen op rubber.
Ontwerp is idd slim, maar wat een enorme lengte heeft die clasp.
I hate to be a nerd en het is best off topic, maar de IWC ingenieur en de Glashütte Original seaq hebben een armband die dit ook doet. Heel bescheiden lengte van de sluiting.
Gemaakt door Brogioli
Tof dat Halios dit ook heeft!
Ik denk dat dit enigszins vertekend door de foto. Deze geeft een wat beter beeld. Ondanks dat nog steeds een forse clasp. Zojuist even naast die van de U50 gehouden en die lijkt precies even groot.
Enige minpunt dat ik kan benoemen is dat hij wat dik is, zeker aan het uiteinde. Stoort niet maar oogt niet zo mooi.
Ja die band van de Ingenieur is subliem, daar kan deze Halios logischerwijs niet aan tippen. Maar heeft die band ook wat ik bedoel met wat ik niet eerder gezien heb. Dus dat je door het indrukken van het logo de band snel korter/langer kunt maken?
Dit moeten jullie uiteraard wel in de context lezen dat het hier om een stalen band gaat van $135.
Ja precies dat, de SeaQ heeft dat dus ook, zelfde bandenfabrikant!
Alleen heeft deze maar 3 puntjes micro adjust geloof ik vandaar dat ie wat korter is