Halios Only

Als die maar half ze geniaal is, als de eerste generatie, gaat deze lekker mee op vakantie en blijft de rest in de kluis. Nu al zin in. Dat is de reden dat ik géén staal heb besteld.

2 likes

Heeft 'ie nu wel oplegde markeringen? Ik dacht dat de laatste generatie geprinte zou krijgen, maar dat lijkt niet te kloppen?
Gaaf horloge hoor, echt heel mooi met de gele wijzerplaat.

1 like

Lekker, hoor. De beste kleur, vind ik. Ik zou zelf voor een bezel gekozen hebben, maar dit staat toch wel goed.

2 likes

Als je tips hebt, zie of hoor ik het wel…

Ja klopt, ze zijn opgelegd. Nu je dit zegt meen ik ook een keer gelezen te hebben dat ze geprint zouden worden.

Ten opzicht van de eerdere generaties zijn de markeringen meer naar de rand van de wijzerplaat geplaatst. Ook die op de twaal positie is anders.

Ik heb twee keer eerder een Seaforth gehad. De eerste was met bezel en de tweede met dezelfde gladde bezel als die ik nu heb gekocht. Dat was ook het horloge waar ik een beetje spijt van had dat ik hem weggedaan had.

Dit was mijn eerste met bezel, juli 2017 alweer.

4 likes

Naar aanleiding van dit topic heb ik weer eens een zoekslag gedaan op het internet. Kwam een zwarte Tropik SS tegen, die heb ik al eens gehad. Tof ding was dat. Maar ik moet zeggen dat de huidige vraagprijs van ruim 1k voor een Tropik nergens op slaap.

Ik heb ooit jouw halios om gehad in Arnhem. Was er toen nog niet klaar voor. Is wel altijd in mijn hoofd blijven zitten. Nu toch maar eens toegeslagen en dat ding zit al weken onafgebroken aan de pols. Al het andere blijft in de doos.

Echt top.

7 likes

Cool! Ik blijf het ook een leuk merk vinden. Kwalitatief en leuk geprijsd. Hoewel, ik merk dat ik het nu niet voor neerleg.

Wel erg mooi spul!

2 likes

Het was ook eigenlijk een snack. Maar met de kop eraf en op een ginault band bevalt ie me echt goed. +1k zou ik er niet voor neerleggen

Ja, veel mensen waren teleurgesteld daarna, en ik haakte ook een beetje af om een tweede te kopen. Goed om te zien dat het toch opgelegde markeringen is geworden. Mooie detailfoto’s.

Ik kijk er naar uit mijne weer te dragen, wanneer die terugkomt van z’n eerste service.

1 like

Oef, dat is wel saved by the bell.
Dan was hij wél direct doorgegaan naar een ander.