Halios Only

Oef, zo had ik hem ook uitgekozen. Staal er ook bij?

Allebei mooie aanwinsten!

1 like

Nee, geen stalen band erbij besteld. Ik heb nog ergens een stalen band die zou moeten passen. Maar ik denk niet dat ik hem op staal ga dragen. Eerst even kijken of er nog een ander leuk bandje op kan. De originele band is comfortabel, maar ook wat saai.

Ik vind wel dat de indeling op de wijzerplaat en verhouding wijzers tov de index bij de eerdere versies beter in balans is. En de toevoeging van lugholes had wat mij betreft ook niet gehoeven. :face_with_peeking_eye:

1 like

Op de een of andere manier vind ik deze dezelfde soort uitstraling hebben.

2 likes

Lugholes hadden van mij idd ook niet gehoeven.

Indeling wijzerplaat is beter in balans. Wel ben ik er nog niet over uit wat io van de minutenstreepjes vind direct naast de 12 uurs index.

Hoe bevalt hij verder? Ben benieuwd op welke bamd je hem gaat dragen.

1 like

Ah, ik heb ook eindelijk een T&T.

3 likes

Beter was er tussen de 12 index iets meer ruimte.
Maar het is/ blijft een heel mooi horloge. Goede maat en lume is top. En in Bahama Yellow zonder datum een knaller die ik al heel lang wilde hebben en waarvoor ik meerdere keren op een lijstje ben gezet. De Pastel met fixed bezel heb ik eerder gehad en was 2e keus.

Qua banden heb ik veel Barton bandjes liggen. Een witte is wel lekker zomers. Verder heb ik nog een zwarte tropic. En een ruw suede bandje dat verrassend goed staat. Maar voor het doel niet geschikt is.

3 likes

12 likes

Zomerhorloges. Hoeveel heb je er nodig?

8 likes

Zeumtig

1 like

Haha. Een is mij al teveel. De Halios is heel mooi, maar ik merkte gelijk dat ik het een zwaar horloge vind. Wat niet zo is. Maar inmiddels anders gewend na maanden alleen maar dresswatches. En de PRX was vorig jaar de zomeraankoop welke na de vakantie in zijn kistje is blijven liggen.

Dus mocht iemand de boot gemist hebben via Halios. Bij deze is de Bahama Yellow beschikbaar … @SwedishChef @Phoenix.bas :wink:

2 likes

Zat geen staal bij toch?

nope.

Normaal gesproken is dat voor mij een dealbreker. Misschien is voor deze Halios een uitzondering te maken. :thinking:

3 likes

Zonder bezel vind ik 'm zooo veel frisser. :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:
Ik heb nog steeds geen factuur vd douane trouwens. Heb je dan gewoon ‘geluk’ ofzo?

16 likes

Ook mooi. Ik kreeg een bericht dat ik moest betalen. Als je dat niet hebt ontvangen ben je er misschien wel tussendoor geglipt.

2 likes

Fedex, krijg je altijd naderhand factuur van binnen via de post.
Zijn wel supersnel ipv twee weken douane liggen, dus miss geluk, maar verwacht wel een rekening :speak_no_evil:

DHL.

Ik betaal liever gewoon wat er nodig is, trouwens. Hoef ik me nergens druk om te maken.

Hoeft nu toch ook niet? Als de rekening alsnog komt, voldoe je die. Komt die niet, dan niet. Het is niet zo dat je vastgeketend thuis moet blijven.

2 likes

Nee, klopt.

Evengoed is het geen horloge waar je bij de douane qua waarde problemen krijgt idd. :+1:t2:

2 likes

En in deze kleur al helemaal superfris. :ok_hand:t4::partying_face:

2 likes