Halios Only

5 likes

Mijn gele seaforth IV is binnen.

Ik merk dat ik er niet heel blij van word. Het geel.doet het hem toch niet voor me.

Hij is momenteel weer niet te bestellen en ik zie ze met premium rond gaan.

12 likes

Aantal berichten weggehaald. Terug naar Halios Only graag!
Dank. :pray:

PS Reacties over deze mededeling worden verwijderd. Feedback is prima, maar dan wel via PB svp. Horloges aanbieden mag ook, maar wel graag op de juiste plaats.

3 likes

Iemand nog een Tropik liggen? Heb eerder vandaag een wtb (gezocht) geplaatst…

:joy:

Hij is wel gaaf Willem, wat vind je niet mooi aan de kleur geel ?
Vind dit wel een gaaf model :ok_hand:t2:

1 like

Geen idee. Ik kijk er naar en word niet blij :sweat_smile: ook mijn eerste gele horloge. Ik vrees toch dat gekleurde platen niet aan mij besteed zijn.

Het model is wel leuk ja. Toffe band met microversteloptie door op het logo aan de buitenkant vd clasp te drukken. Dat is tof genaakt.

2 likes

Jammer man…

Beetje als bij de Rolexen of heb je daar ook niks met kleurtjes :smiling_face:

17 likes

13 likes

Staat je goed Willem :ok_hand: Toch nog in de collectie?

1 like

Ik begin hem te waarderen ja.

Heb hem stiekem best vaak gedragen afgelopen weken :sweat_smile:

3 likes

Gewoon niet verkopen, krijg je spijt van.

Één van de weinige horloges waar ik spijt van heb gehad, regelmatig. Voor de centen hoef je 'm niet te flippen. :+1:t2:

1 like

Nee, eens.

Ik houd hem ook gewoon. Vind staal wel een stuk toffer dan rubber. Heb daar een vouwsluiting opgezet en die uitstulpingen om de keepers vast te houden er af gesneden :grin:

Andere bandjes zijn nog niet echt succesvol geweest. Geel combineert niet heel lekker.

1 like

3 likes

Donkergroen!

Oeh gadver. Donkergroen met geel :face_with_raised_eyebrow::sweat_smile:

Rustig hier. Iedereen in stilte aan het genieten van zijn Halios? Ik in ieder geval wel van mijn Seaforth.

8 likes