Halios Only

1 like

Een crosspostje.

6 likes

Dit is ook wel chique.

2 likes

5 likes

Ik doe met je mee, Rik

5 likes

Nou…

Ik denk dat het dezelfde is :joy:

1 like

Hahaha dat zou mij inderdaad niets verbazen…

Welk type/kleur band zou hier, naast de stalen band, nou goed op passen?

1 like

Schitterend! Moest je die ooit eens weg doen dan houd ik mij aanbevolen.

1 like

Zoiets?

Of funky oranje canvas?

1 like

Een mooi platte leren band in zwart of oranje :ok_hand:t2:

1 like

NA!

14 likes

Mooi horloge. Gefeliciteerd.

1 like

Tnxs!
Ik vind deze derde generatie uitvoering wat gedistingeerder dan de vierde generatie, zo op eerste gezicht.

7 likes

Dat is een mooie. Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd, da’s een meuie. Goede keuze om voor de derde generatie te gaan. Had je deze liever dan een fel kleurtje? :yellow_circle: of :large_blue_circle:?

Groetjes

6 likes

Ha, tnxs!

Ik was niet specifiek of gericht op zoek naar nog een Halios, eigenlijk gewoon aan het ‘windowshopping’ op de diverse verkoopsites, met nog een of twee andere merken in de vaste zoektermen. Kijken wat voor leuks toevallig voorbij komt. :sunglasses:

Inmiddels ben ik meer dan blij met m’n vierde generatie - ik had ‘m wel even in ‘t blauw staan, maar gelukkig op tijd tot inkeer gekomen. Toen deze derde generatie voorbij kwam, was de interesse gewekt, en een tijdje later mijn bod ook nog ‘s geaccepteerd. :partying_face:

Ervaring leert verder wel dat ik ‘t gewoon bij zwart (of in dit geval dan Abyss blue) moet houden. Hoewel ik ‘t er altijd gaaf vind uitzien - zo ook jouw oranje variant! - blijven de kleurtjes toch steeds liggen in de doos, zelfs m’n gele en oranje Squale 1521s. Ook blauw is vaak al te ‘uitbundig’, de 149 van vandaag als mooie uitzondering. De kleur van deze Halios vind ik helemaal geweldig! :heart_eyes:

1 like

3e generatie

3 likes

Hoeveel generaties zijn er inmiddels?

Hier de mijne. Heb er een van de 1e generatie gehad en, denk ik, van de 2e. Dit is in ieder geval een andere dan 3e generatie gezien de andere indices.

4 likes