Halios Only

Echt heel blij mee. Kast is mooi en leuk om straks het patina te zien ontwikkelen.

3 likes

3 likes

De gele in ieder geval wel.

1 like

Good for you!!

Heerlijk zomer horloge toch?

Ik heb 'm niet meer. @svmnb1 wel. :joy::+1:

2 likes

Yep, blijft een mooi ding.

10 likes

De bronzen variant gekocht. Draagt erg comfortabel

8 likes

Gefeliciteerd en veel draagplezier !

10 likes

Hier de Halios in goed gezelschap.

4 likes

Dit blijft toch wel een heerlijk horloge.

Zit naar mijn mening echt goed in elkaar: dial design (opgelegde indices, kleur), formaat (diameter, dikte, lug-to-lig), strap met bijpassende buckle.

6 likes

Die fixed bezels zijn wel mooi, misschien wel de meest tijdloze uitvoeringen achteraf gezien. Zijn er hier nog pastelblauwe of sunburst blauwe met stalen kast die hier rondzwerven met vaste bezel?

Misschien moet ik maar eens een zoekertje aanmaken :thinking: alhoewel eerst mijn Oris kwijt geraken :see_no_evil:

Geen zin in Bronze?
Staal heeft een wat meer sporty uitstraling. Ik moet toegeven dat ik die gele knaller meer mis.

Ik snap niet dat de mijne nog niet weg is. Wel érg veel interesse trouwens, maar niemand die doorpakt.

PS. welke Oris?

2 likes

De Oris Chronoris is ondertussen gewisseld tegen een vintag Constellation, dus ik ben weer even zoet :wink: Maar zo’n kleurrijke Halios in staal spreekt me wel aan voor de zomer. Bronze is mooi op foto’s, maar ik zou er snel op uitgekeken zijn vrees ik. Veel succes met de verkoop, er hapt vast wel iemand! Het blijft een mooi horloge hé :slight_smile:

Kan ik geloven!

2 likes

Tja, scheelt dat we nu een Gele schumi speedy hebben… Die is nog net even wat tikjes vetter. :wink:

1 like

Later dit jaar komt er blijkbaar een quartz model met ETA 955.652 superquartz loopwerk. Dat vind ik wel iets om naar uit te kijken.

Die is inderdaad ook geen straf om te dragen als zomerknaller :smiley:

Dat is een verrassing! Niet voor mij vrees ik, alhoewel voor de zomer? Ik zal het wel op instagram zien passeren :slight_smile: Waar heb je dit gelezen?

Een Watchuseek draadje over die Instagram boodschap.

1 like

Gaaf! Dit wist ik ook nog niet! Erg benieuwd in welk model deze uiteindelijk zal komen.

Als iemand dit type toevallig wil wegdoen? :innocent:

3 likes