Halios Only

Ik heb dit merk nog maar net ‘ontdekt’, maar op de website kan ik niet een overzicht van alle (discontinued) modellen. Iemand een ideetje waar ik dat ze kunnen vinden?

Twijfel of ik mijn pastel variant weg zal doen. Ik draag hem eigenlijk nooit meer, maar hij is enorm tof… Had van tevoren niet verwacht dat pastel blauw zou goed zou passen.

5 likes

Daar had ik toch eerste optie op :wink: zit al bijna 2 jaar te wachten :grimacing::sweat_smile:

Heeft deze een 2824 uurwerk of is dit een gen 1 met een miyota?

Als @Number4 hierboven toch niet hapt, stuur gerust een bericht. We geraken er vast wel uit :smiley: ben nog op zoek naar een zomerse aanwinst!

1 like

Ik hou het blauwe gedeelte in de gaten. :heart_eyes:

Niemand die hier een handing linkje voor heeft? Verschil tussen de verschillende seaforth modellen? Of een overzichtje?

Weet iemand een adresje voor een bracelet met passende endlinks voor Seaforth modellen?

8b867606a03f81361e21439a2128187df093ae67_1_519x500

Zoiets?

Deze heb ik destijds op Watchgecko gekocht. Met de gebogen endlinks (moet je apart erbij nemen) paste deze perfect. Althans, de hoekjes van de endlink moest ik iets buigen anders kon de bezel niet draaien.

7 likes

Mooi hoor, heb je evt. artikelnummers, anders wordt het wat gokwerk.:+1:

1 like

Deze variant is er niet meer. Vrees dat je toch moet gaan gokken :wink:

Heb zelf met een combinatie van bestaande bracelets en endlnks wel een aardig resultaat in elkaar gefröbeld.
Ik zal morgen even wat foto’s laten zien.

Ziet er toch niet verkeerd uit, wat mij betreft.

6 likes

7 likes

Altijd zin in deze Seaforth als het zonnetje schijnt!

12 likes

De Seaforth date in oranje met glazen lumed bezel mag hier niet ontbreken:

8 likes

Different shades of green:

3 likes

Hier de blauwe uitvoering :muscle:t2:

4 likes

3 likes

Dit topic maar even nieuw leven in blazen. Laat ze zien!

5 likes

Deze hier ook maar eens voorbij laten komen

14 likes