Halios Only

Watertanden :drooling_face:

Staat je goed :sunglasses::ok_hand:

1 like

De Seaforths zonder bezelring zijn het mooiste, wat mij betreft. Hier mijn twee exemplaren.

20 likes

Lekker combi! No date is net wat strakker.

2 likes

Ook meteen de beste kleuren uitgekozen! Staat verassend goed op die gele NATO. Ben zelf nog op zoek naar een passende stalen band

1 like

Een passende bracelet vinden is niet zo makkelijk.
Zelf heb ik een oude Tag bracelet er op gekregen. Staat wel redelijk zo.

6 likes

Wel Halios gerelateerd. Omdat ik nieuw ben kan ik nog geen privé berichten sturen. Ik zou graag in contact willen komen met @sirg vanwege zijn Halios aanbod op de verkeer afdeling. Hopelijk heeft dit nut?

1 like

Berichtje gestuurd :wink:

1 like

Even mijzelf beantwoorden, maar precies deze is dus ondertussen in het bezit! :smiley:

Prachtig horloge, maar oh, oh, oh, wat is die Miyota een lawaaibak, zeg. :upside_down_face:

1 like

Ik ben blij dat ze voor de Seaforth Bronze een ETA hebben gebruikt. :joy:

2 likes

Alleen de rotor toch?

1 like

Ik ben ook in het bezit van een Halios met een ETA, maar in vergelijking tot een ETA die in mijn Hamilton zit of zelfs een Seiko 6R15 vindt ik de Halios alsnog een lawaaibak. Ook is naar mijn idee het met de hand opwinden een stuk stroever dan beide andere horloges.

1 like

Vreemd, die van mij hoor ik echt niet.

1 like

Tja vreemd. Heb contact met Jason van Halios omdat ik me af vroeg waar die herrie vandaan kwam :sweat_smile: , hij gaf aan dat hij de caseback dunner heeft gemaakt zodat het horloge minder dik is maar dat door de dunne caseback het horloge wel een stuk luidruchtiger is geworden.

1 like

waar zijn deze eigenlijk te koop??

Niet meer. Worden steeds maar kleine oplages gemaakt van elk model Halios helaas

Is die speciale van jou er nu al eens?

oke die vindt ik wel mooi,jammer :frowning_face:

1 like

Neen. De Universa is nog niet uitgeleverd helaas…

Yeah die 2 zijn prachtig maar onvindbaar. Eigenaren zijn grote blij.

Nico heeft die gele al aan mij beloofd, someday…

1 like