Hallo allemaal

Hoi allemaal,

Ik ben Mits en nieuw op dit forum, al voelt dat niet zo. Ik lees al ruime tijd met veel plezier mee hier en vooral alle foto’s maken me erg hebberig.

Van een horlogeverzameling kan ik nog niet spreken: ik heb alleen een Submariner met datum, maar daar hoop ik binnenkort verandering in te brengen. Ik ben op zoek naar een AP 15500 (liefst wit, grijs of zwart ook bespreekbaar). Of dat op korte termijn gaat lukken, valt nog te bezien, maar een mens mag toch dromen…

32 likes

Een Submariner met een datum is een begin waar velen van dromen. Welkom!

1 like

Welkom hier! Een Sub is zeker een leuk beginnetje voor een verzameling :sunglasses:. Veel plezier met de jacht op de AP!

1 like

Welkom op het forum en een Sub hebben noem ik al een verzameling hoor :slightly_smiling_face:

Het zal niet makkelijk worden of je moet bereid zijn om flink de portemonnee te trekken

1 like

Hola en welkom op het forum!

1 like

Hartelijk welkom!

1 like

Hallo en welkom.

1 like

Welkom! Heb je een foto van je huidige horloge? Wordt altijd erg gewaardeerd hier.

2 likes

Welkom!

1 like

Al een heel mooi begin! Welkom! En euhm…geef het een paar maanden hier…en je kwantiteit zal snel veranderen.

1 like

Welkom hier.

1 like

Veel posten hier, dan mag je die binnenkort verkopen :grinning_face_with_smiling_eyes:
Alhoewel ik geen idee heb of er hier op het forum Rolex liefhebbers rondhangen :wink:

Welkom trouwens en heel veel leesplezier👍

1 like

Welkom Mits emot-tiphat

1 like

Welkom! :+1:

1 like

Hallo Mits en welkom

1 like

Welkom, Mits!

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom! Leuke wensenlijst.

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom hier :+1:

1 like