Typo! 17 uiteraard. Dat krijg je er van, zo in bed met een telefoon.
Welkom en altijd leuk die zoektocht naar je eerste horloge. Keuze is reuze, doorsparen voor een spb089 als dat je wens is zou ik dat doen. Kwam deze nog tegen in t blauw, ook mooi en voor een erg nette prijs: T.K. Longines Master Collection Avigation “Special Series” GMT Worldtimer van eerste eigenaar
Welkom!
Moeten er nog aardig wat uurtjes afgewassen worden kan ik je verklappen
Welkom Gompie
Zo die stowa’s zien er ook zeker niet verkeerd uit. Ik zag daarnet ook een mooie longines voorbij komen, zoveel keuze arghh
Heel erg bedankt, ik zal nu contact met hem opnemen en morgen effe kijken wat m’n broertje ervan vindt.
Zou me niet druk maken om limited.
Goedkope manier om iets begeerlijk te maken.
Al is de blauwe alpinist wel erg knap.
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!
Orologio Signaturis Temporis
Advies vragen kan nooit kwaad, maar jij bent degene die er mee gaat lopen en smaken verschillen dus probeer je daar niet teveel door te laten leiden en kijk vooral wat je zelf mooi vindt.
Succes met je zoektocht, maak geen overhaaste beslissingen (Al is dat soms lastig😅)
Ik vind die longines wel mooi en speciaal, en de aanschafdatum is mijn verjaardag wat ook wel heel toevallig is😁
Welkom, doe het rustig aan met zoeken, neem je tijd, met je 17 jaar hoef je nog niet te vliegen.
Van harte welkom! Je kunt ook gewoon een flipperaar worden, dan kan je van alles proberen😉
Ik zou dan lekker voor een Stowa no date no logo flieger gaan!
Is hier onlangs een op het forum verkocht voor minder dan €600.
Zelfde wijzer set, case shape en overall look als de grail IWC.
Welkom Gompie
Welkom hier.
Welkom en een spb089 is ook een heel mooi horloge👌
Hey leuk nog een lid van 17
Hard work pays off je droom horloge komt er wel
Mijn droom horloge was een omeg seamaster na hard werken voor mijn 18e kunnen hallen
Moet het jou ook wel lukken
Leuk steeds meer jonge forumleden die zich aanmelden.