Ik kon geen topic vinden om mijzelf voor te stellen dus bij deze, Ik ben Jeff ben 32 jaar, kom uit R’dam maar woon nu in Antwerpen.
Sinds een paar maanden ben ik zeer geïnteresseerd geraakt in horloges en ik kan niet wachten om hier van jullie te leren en ook om mijn eigen ervaringen te delen.
De horloges die ik nu bezit zijn de Seiko SKX009 pepsi, Orient Bambino en mijn laatste aanschaf was de Seiko Samurai blue lagoon waar ik helemaal verliefd op ben.
Ook heb ik nog een aantal quartz horloges die ik eigenlijk nooit meer draag behalve dan mijn G-shock.
Wat mijn volgende aanschaf wordt ben ik nog niet helemaal uit aangezien ik nog twijfel tusen de Oris aquis of de Squale matic 600 meters, maar dan zal ik wel even de hand op de knip moeten houden want voor dat geld kan ik ook 2 of mischien wel 3 seiko’s kopen .
Bedankt allemaal voor de reacties, hier een foto van mijn horloges, de buitenste 2 seiko’s aan de rechterkant zijn allebei quartz uurwerken waarvan ik de chronograaf van mijn moeder gekregen heb op mijn 18e verjaardag en de buitenste is een oude seiko van mijn Opa.
Verder heb ik nog een G-shock en een Rodania die ik hier niet op mijn werk heb liggen.
Welkom! Beide mooie opties waar je aan zit te denken. Oris Aquis(wel gehad) draagt iets kleiner volgens mij dan die Squale Matic (niet gehad), al zijn het beide behoorlijk forse klokken.