waar ben JIJ woonachtig? De juwelier gaf me niet al te veel tijd afgelopen woensdag. Dat had ik al gezegd. Het alarm heb ik in ieder geval duidelijk kunnen horen; voor mij de onderscheidende functie van dit horloge tov de Tsuki-yomi’s. ik heb eerder wat info opgevraagd over de Tsuki-Yomi bij een andere juwelier in dec. Volgens mij zijn die dat de moonphase-functie en de gangreserve alleen de verschillen waren. Voor de rest hetzelfde.
Ik woon in Dedemsvaart
Als ik het geld nú zou hebben zou ik die van 419 moeten kopen;De CB5946-. Maar komt net te vroeg. Daarnaast vind ik de Tsuki-Yomi’s ook erg mooi. Zit er verschil in de mogelijkheden met de tijdzones tussen beide horloges?
Welcome to da club, Sander!
Volgens mij niet, aangestuurd door radiosignaal.
Zijn deze horloges niet ahw 2e hands te kopen. Dan hoef ik geen 500-600 euro voor te betalen. Ik wil dat wel betalen, dat kan ik ook zsm, maar ja het is ‘maar een horloge’. Ergens is het ook zonde geld. Vind ik. Catawiki wat is dat?
Iets wat ik zou vermijden als een sirene op de rotsen
De buitenste ring kun je niet draaien of wel? Wat kun je met dit horloge? Hij is nog altijd ergens tegen een spotprijs te koop in NL. Lijkt dat deze groene, die jij hebt, minder gewild is dan de blauwe of zwarte?
Wat kun je met tijdzones?Hoeveel tijdzones kan hij via de radio control op aanpassen automatisch?
Buitense ring kun je niet draaien inderdaad, volgens mij past hij zelf de tijd aan als je in een andere zone komt.
zit nu te denken om hem toch te gaan kopen, ik heb een meevaller. Maar ik twijfel of ie mooi genoeg is. Het alarm dáár ging het me op. Maar ik weet zeker dat de tsuki yomi mooier is of beter om mijn pols past.
Ik had meteen radio controlled moeten kopen, dan was dat mijn eerste (en mogelijk) en laatste dure horloge geweest.
bedankt voor nógmaals de afbeelding van dit horloge.
Graag gedaan, we zijn er om elkaar te helpen op het forum
waarom kocht je de groene en niet de blauwe of zwarte?
Groen is mijn lievelingskleur
Die buitenste ring kun je niet draaien of wel?
Nee, deze zit vast, als je erom vraagt dan wijst hij aan op welke tijdzone je zit
oke. Ik wist het niet zeker meer. Het alarm vond ik goed werken op het horloge. Maar de tsuki-yomi is denk ik mooier. Over een tijd maak ik wel een keuze… Als je met het horloge door het alarm hem als wekker kan gebruiken vind ik dat een dikke +. Eigenlijk wíl ik een duurder horloge mét zo’n wekfunctie. Beiden zijn titanium en radio controlled.
het punt is een beetje, anders blijf ik hetzelfde typen hier, dat je bij zo’n juwelier niet veel tijd krijgt om zo’n horloge om je pols te hebben. Dat maakt de keuze ook niet overtuigend.
Dit was ik er vergeten bij te zetten.