Rij je een Buell? Ik heb jarenlang een XB9R gehad.
Ftfy
Spot on. Je bent niet de enige, immers:
Normaal heeft fate een hekel aan dit soort horloges. Al is het alleen al vanwege de screw down pushers. Als je fate een daytona (modern of vintage) laat zien krijg je een groene zieke emoticon te zien.
Soit. We zullen maar zeggen dat fate het gewoon uit beleefdheid netjes houd.
Toch @Fate_Amenable_To_Change? Of vindt je dit
of dit
of dit
wel mooi?
Dat is sympathiek maar niet nodig. Als ik/iemand hier iets plaats(t), dan is het het recht van iedereen daar iets van te vinden, ook als dat ten uitdrukking wordt gebracht in een groene, zieke emoticon.
Jazeker ben het met je eens!
Maar waarom schrijft die dan links en rechts dat @Fate_Amenable_To_Change dat hij een panda daytona met draai pushers lelijk vindt?
Maar een Ebel met een groot datum venster een 7750 layout en draai pushers terecht mooi vindt?
Ben serieus benieuwd hoe dit zit fate!
Welkom uit Geleen.
Wees welgekomen, Nick
Ik rij volgend jaar ook op tram 5
Mooi trio hoor
Nope. Ik vind Daytona’s kut. Geschroefde pushers vind ik ook kut, maar ik vind Ebel leuk genoeg om ze te tolereren. Kijk dan naar die blobby kast, die schroeven op de hoek en die band. Zo leuk.
Maar zoals altijd bij Rolex: hoe ouder, hoe beter. Moderne Rolex is het kutst.
We moeten een GTG zuid-Limburg houden !?
Welkom hier
Ik kom pas net kijken op dit forum maar GTG’s met mensen die een hobby/passie/interesse delen: altijd een leuk idee!
Ze worden vanzelf ouder. Dat kun je niet van elk horloge zeggen
Dan ebel:
Oprecht alles wat kut is aan die ebel.
Maar goed. We weten van elkaar dat we van smaak verschillen.
Dan haak ik al af.
Als je het nou zou organiseren of zou vragen…
Sorry, ben de laatste tijd veel te veel duits aan het spreken; lees het in de betekenis van “sollen” …
Onvoltooid toekomende tijd.
Solst du das dan organiseren?
Of zoiets?
Zal ik mal overdenken!!!
Welkom Nick op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tokd hier toegewenst!
Kuch, keramische bezels… kuch, kuch… gegarandeerd levenloos en hoogglans tot de zon implodeert. Een soort PFAS apres la lettre, onverwoestbaar.
Hey,Jammer genoeg niet meer,heb vroeger met nen S3 gereden die een beetje verbouwt was.
En heb in Antwerpen in de club gezeten.
Oh je hebt het over patina? Dat is iets anders dan hoe ouder hoe beter
En dan is nog maar de vraag welke patina mooi is. Want je weet je hebt patina en patina. Tropical en tropical. Soit.
Welkom Nick. Leuke collectie hoor