Je hebt ook nog de Khaki field officier mechanical
Met datum.
Ook mooi en de CWC mellor.
Die is ook erg knap!
Zo 1 met de witte plaat vind ik toch net iets toffer dan de originele
Nee hoor, ex…
Die Bulova is zeker ook tof
Ik was in de outlet van Roermond bij Hour Passion waar ze Hamilton verkopen. Ik ging er heen om een khaki te kopen maar toen zag mijn vrouw de Broadway Chrono. En werd er een veto gesteld door mijn vrouw.
Maar een Khaki wil ik nog steeds als daily beater.
Te duur voor wat het is.
Aan de andere kant, ik kan het er niet voor maken
Ja, keuze genoeg. Ik ben er wel achter dat ik dat horloge eerst moet gaan passen. Die grote l2l zal misschien minder mooi zijn.
Bedankt allemaal voor de reacties en voor het wijzen op alternatieven.
Sowieso, passen is altijd goed en leuk. Ik (met grote berenklauwen) vond de 38m versie wel erg klein.
Na het zien van Insterstellar vind ik de Hamilton Murph ook wel een leuk alternatief voor de khaki field, wel duurder
Alleen jammer dat ie wat groot is.
Ja doen! Zeker veel waar voor je geld. Het is echt een strapmonster. Handmatig opwinden is fijn en voelt als het hoort bij dit horloge en hij is heel erg dun.
Welnee, zal aan de foto liggen. Is dezelfde kast.
Ja, prima keus! Alleen pas op met opwinden van het uurwerk; draai niet te ver, stop echt als je voelt dat er weerstand komt.
Ik heb de mijne destijds doorgedraaid, zit blijkbaar geen doordraai beveiliging op het H50 uurwerk.
Ik vind het best een leuk horloge vooral de versie met de witte wijzerplaat. Helaas kun je door de lange lugs het horloge enkel op een Nato achtige band dragen. De opening tussen kast en band bij een normaal bandje is echt geen gezicht.
Heb de Hamilton Khaki Field Mechanical twee keer gehad. Echt een top horloge. Mooie vintage inspired field watch met een goed en degelijk handopwinder uurwerk met 80 uur power reserve. Kan ook ontzettend veel banden hebben die makkelijk te wisselen zijn meer de drilled lugs. Top horloge dus.
Deze bedoelde ik
Sarb017 jubilee!