Hamilton goodies

Beste Mode,

Onlangs kreeg ik een berichtje van juwelier van Willigen over het in hun assortiment opgenomen merk Hamilton.

Nu hebben ze wat goodies voor ons forumleden, om uit te delen. Weet nog niet hoe het beste kan, misschien een prijsvraag, foto wedstrijd, loting, ofzo. Zal kijken of zij ideeën/voorkeur hebben.

Mag dat op het forum? En zo ja, mag dat hier in dit topic?

9 likes

Haha dat vraag je dan toch ff per PB naar Jur.

Nu houd je hier een worst voor, maak je van de Mod die “nee” zegt meteen een eikel :wink: Wordt dus min of meer gedwongen “ja” te zeggen.

Tot zover een kritische noot. En omdat Jur laatst weer boos op mij was omdat ik soms niet lief ben wil ik ook graag een compliment geven, dus bij deze:

Top dat je niet lekker gaat verdienen aan graties goodies, doen anderen hier soms wel…

Ik kies trouwens alvast nummer 35

11 likes

Ik kies nummer 12 :slight_smile:

Ah leuk, dibs op 22.

Oh ja, lekker scherp van me. Ik zat werkelijk nog te zoeken naar een Contact gedeelte :man_facepalming:

Ik zal em wel een PB sturen.

Maar zo kan hopelijk iemand die het als eerst ziet misschien al reageren.

En maak je maar geen zorgen om me. Alle goeie spul hou ik voor mezelf :wink:

Ik dacht trouwens meer iets aan een prijsvraag, foto wedstrijd, etc ipv een loterij.

6 likes

Nu moet ik even op mijn tanden bijten, heb zo veel leuke foto’s die ik wil delen maar

Doe ik het maar even niet

6 likes

Stuur ze mij maar in een pb dan :+1:
:joy:

2 likes

Interesse is gelijk weg bij mij :sweat_smile::+1:

1 like

Ja hallo! Als je quote moet je wel de emoji meenemen :kissing_heart:

1 like

Sorry, je hebt helemaal gelijk, zonder die emoij kom je over als iemand die al het goede zelf houdt en de rommel weg geeft. Zal het de volgende keer direct goed doen. Het is namelijk niet leuk dat je in een verkeerd licht wordt geplaatst!.

grapje, leuk dat je goodies wilt delen met de rest. Snap goed dat je de leukste zelf houdt :hugs:

2 likes

Argh, onhandig dat je een blurred stukje tekst niet kunt quoten.

Maar die knipoog was juist bedoeld om aan te geven dat het achterhouden vh ‘beste spul’ een grapje was.

Maar tja, nu begin ik te twijfelen…
:wink:

En voor de zekerheid nog maar 3 extra mocht t grapje nog niet duidelijk zijn :wink::wink::wink:

2 likes

We gaan even overleggen @Jur

4 likes

Prima toch?
We hebben de keuze uit:
Het verkoopgedeelte (lastig wellicht gezien de regels)
Het gratis gedeekte (ideale plek denk ik)
Off topic (heb je meteen een eerste shifting want alleen tl-2 of hoger)
Algemeen (kan ook nog)

Wat mij betreft kan je (ts) er zelf iets leuks van maken.

3 likes

Mooi, nu wil ik ook weten wat @marnixmoed allemaal heeft :innocent:

3 likes

Gek op gratis goodies :hugs::grin:

2 likes

+1 :innocent::yum:

3 likes

Laat hier even weten hoe je het aan gaat pakken, dan is iedereen weer op de hoogte.

2 likes

Zit er een stress bal bij ? Vraag ik voor een bekende overigens…

1 like

Bravo, Marnix, dat is de forumgedachte :innocent:

p.s. mij kun je overslaan, ik moet "ontspullen "

1 like

Ok, zodra ik meer weet kom ik er op terug.

2 likes