Hamilton integrated bracelet

Beste forumleden,

Ik kom zojuist ergens deze foto van een Hamilton tegen. Een gouden integrated bracelet model waar ik stiekem best gecharmeerd van ben! Helaas kan ik nergens iets vinden over welk type dit zou gaan. Is er hier iemand die me kan helpen? :slight_smile:

1 like

Ben ook wel benieuwd :ok_hand:t2:

1 like

Even meegezocht, ik kom via ref 907880 wel soortgelijke modellen tegen, maar dan veelal in two-tone en met andere band.

1 like

Ik vind hem cool, maar hou wel van vintage quartz. Je kan even zoeken op type: Hamilton 742002-14.
Let wel op de lengte van de band en het is schat ik een kast maat van 35mm diameter. Als de datum verzetten goed werken, het loopt en de prijs is OK, waarom niet?

1 like

Dat is hem inderdaad! Ik kan er echter bar weinig vinden die te koop staan, alleen een hele gehavende op Ebay :confused:

Volgens mij losse band.

1 like

Inderdaad niet veel van te koop, maar denk ik ook niet zo’n heel populair vintage model. Overigens is dit mijn inziens geen integrated bracelet, maar gewoon een band met endlinks.
Kan dus ook gewoon een lederen band oid op.

EDIT: @Ruud was me voor

3 likes

Aah ik zie het inderdaad! Wel redelijk goed in de kast verwerkt maar altijd fijn om de mogelijkheid te hebben er iets anders op te doen.