NA: vintage Hamilton quartz

Zat al een tijdje met een schuin oog naar zowel de Tissot prx te kijken als de Christopher Ward the Twelve. Beide erg leuk, maar was nog niet overtuigd

Tot ik een paar weken geleden rustig op HF aan het scrollen was en onderstaande post van @Tommenomnom tegenkwam.

Een vintage Hamilton met integrated bracelet.
Mijn aandacht was getrokken

Okay achteraf bleek het toch geen integrated bracelet te zijn, maar het was goed genoeg voor mij.

Horloge gelijk gekocht en laten overscheppen van Amerika. Was nog even bang het horloge voor @Tommenomnom zijn neus te hebben weggekaapt te hebben maar na enig heen en weer contact bleek dit gelukkig niet zo te zijn.
Alsnog bedankt voor de post :grin: heeft mij een leuk horloge opgeleverd.

Horloge nog even professioneel laten reinigen bij
Wesselink & Vreeker Uurwerktechniek in Alkmaar en hij blinkt weer als vanouds.

Foto’s

Mocht iemand meer over het model kunnen vertellen dan hoor ik het graag. Heb al een lijntje uitgegooid naar Hamilton zelf, maar vooralsnog geen reactie.

35 likes

heel erg mooi!

1 like

Mooie , gefeliciteerd

1 like

Dankjullie wel :grin:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze sympathieke aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gaaf ding! Enjoy.

1 like

Cool!

1 like

Prachtig horloge.
Veel plezier ermee.

1 like

Heel cool! Deze kende ik nog niet. Van harte.

1 like

Ziet er goed uit.

1 like

Inderdaad erg cool :sunglasses:

Ben ook benieuwd naar meer achtergrond info. In elk geval gefeliciteerd met deze toffe NA

1 like

Mooi!

2 likes

Wauw echt een prachtding! Gefeliciteerd ermee en als je er ooit vanaf wilt, ik houd me ten zeerste aanbevolen! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Gaaf horloge. Nog niet eerder gezien. :ok_hand:

2 likes

Echt supertof ding. Mooie vondst

2 likes

Goede vondst met fraaie wijzerplaat. Benieuwd hoe de revisie uitpakt. Veel plezier met deze vintage Hamilton!

2 likes

Je bent de eerste die ik tegen die tijd bericht :raised_hands:t2:

Dank dank allen!

Fijne is ook dat het een quartz is, zou deze niet zo snel als mijn daily dragen, maar om de zoveel tijd doe ik hem om en dan staat de tijd nog goed ook. Blij :grin:

2 likes

Dit is echt een geweldig horloge. Prachtige vondst en mooi model.

2 likes

Deze is wel lekker hoor ! :sunglasses:
Geniet van deze mooie aanwinst!

2 likes

Hamilton gemaild met vragen over het model.
Kreeg volgende antwoord terug

" The watch on the pictures you provided looks similar to the model “ERIC” which appear on our catalog from 1980.

It correspond to the model C in the middle of the screen-shot page of the available records from our archives at your convenience that you will find here under "

Toch leuk.

3 likes