Hamilton Jazzmaster Day Date wat vindt HF ?

De bracelet wel kopen uiteraard, maar gelijk eraf wat mij betreft…

1 like

Zou voor mij dus wel uitmaken, want hoelang denk je hier van te gaan genieten? :wink:

Als je hem prachtig vindt; doen!
Maar je vroeg om onze mening. :wink:

Ik zou hem waarschijnlijk na 2 weken willen flipperen.

Overigens… Op leer is het misschien een ander verhaal.:+1:

1 like

Kast is niet hoog, horloge voelt wel groot aan door de vorm van de lugs.

Foto’s geleend van @anon50762135

5 likes

Op verzoek nog een paar plaatjes om je over de streep te trekken.

Wederom alle lof voor @anon50762135 voor de mooie plaatjes.

8 likes

Erg mooi horloge, laatst even om de pols gehad. Enige nadeel vond ik dat hij vrij hoog op de pols ligt.

Voor 600 euro een prima koop lijkt mij zo. Ik heb twee horloges (beide certina) met het powermatic 80 uurwerk( zga hetzelfde als wat hierin zit) en die lopen rete accuraat. De 80 uur reserve is ook erg fijn. Verder mooie sunburst en indices.

Voor een day date kan je trouwens ook bij certina terecht.
(https://www.boumanonline.nl/horloges/certina-ds-one-classic-day-date-c0064301103100)

1 like

Hamilton biedt prima kwaliteiten voor een mooie prijs. En mooi afgewerkt ook. Vergelijken met Rolex slaat natuurlijk nergens op. Die zijn minimaal 10 x duurder. Doen!

1 like

@Poderoso heb hem om 08:51 reeds besteld

Dinsdag pik ik hem op in Kampen :wink:

8 likes

Top, ga je veel plezier van hebben!

2 likes

Ik vind het een mooi horloge voor een prima prijs. Als je er een klik mee hebt, doen!

1 like

@PLP ook maar even taggen.

Volgens mij is het zo dat er niet afgeweken mag worden van de Europese garantietermijn, dus is een verkoper in Nederland ook gevonden aan 2 jaar garantie. En daarmee is het dus ook wettelijk te noemen.

Dat gaat dan weer een hele discussie worden, ik wil verder niet off topic gaan. Het gaat hier om de Hamilton die TS reeds gekocht heeft.

@Roger_R, veel plezier ermee :+1:

3 likes

Een goede prijs kwaliteit verhouding volgens mij, goeie zet door hem te kopen
Er zijn ook merken daar moet je alleen al voor de Naam betalen

1 like

Prima aankoop toch? Tis niet helemaal de mate van verfijning die ik graag zie, maar Hamilton is prima voor wat het is.

2 likes

Prima horloge, mijn zoon heeft m ook in t zilver. Origineel vandjhe is niet de beste kwaliteit, maar de rest is gewoon opbt niveau als Tissot, certina etc.

1 like

Daarom heb ik hem ook besteld met de Hamilton stalen band. Een knappe leren band scoor ik zelf wel evt. :wink:

Zat op Chrono24 te kijken. De zwarte is idd ook mooi. Maar mijn voorkeur is blauwe wijzerplaat.

1 like

Volgens mij zit er AR aan de binnenzijde. Wat het spiegelen betreft klopt dat wel maar het is net of de saffiertjes van Hamilton aan de buitenzijde nog een beetje extra gepolijst zijn. Misschien even wennen maar ik vind het nu erg fraai.

Als je onder een bepaalde hoek naar zo’n licht gebold glaasje kijkt is het net een druppel helder water.

2 likes

Voor de volledigheid de Silver dial is de H32505152

Hij is aangekomen :wink:

4 likes

Gefeliciteerd! Lijkt mij dat je bijna geen andere horloges vind met die specs voor dat geld. Veel plezier ervan.

Heb zelf net de field watch van Hamilton gekocht en vind het zeer goede kwaliteit.

1 like