Hamilton Jazzmaster Day Date wat vindt HF ?

Rectificatie: zal wel een symptoom van flipperitus zijn. De eer voor de fotos gaat volledig naar @NielsV @anon50762135 maakt overigens ook mooie fotos, maar heeft deze niet gemaakt

image

2 likes

Hij is mooi :wink:

5 likes

ik heb 2 Hamilton Jazzmaster Chrono’s en ben daar superblij mee. Mooie horloges die zeer goed lopen en ook heel degelijk aanvoelen. Die Day-date vind ik net zo mooi, maar de kleur maakt wel eea uit. Ik heb er laatst een gezien met een witte/zilveren plaat en de seconden in een zwarte rand. Schitterend. Die staat nu op mijn wishlist. Deze blauwe volledig in staal mag er ook wezen !!

1 like

Heel mooi, stalen band is ook erg tof. Wordt weer een heel ander horloge :ok_hand:

1 like

Dank u, dank u :blush:

2 likes

Hele mooie horloge. Echter kom ik Hamilton niet zo vaak tegen om eens te passen? Juwelierszaken hebben vaak horloges in het hogere segment en veelal Tissot te koop waar ik binnen wandel. Zelfs in Düsseldorf geen Hamilton gevonden. Iemand tips?

1 like

Ik dacht dat ik ze in Den Haag zag liggen

2 likes

Ik vind het blauw ook prachtig;
klein nadeeltje is dat day/date vensters vanwege het wit meer opvallen. Bij de zwarte versie zijn ze ook zwart.
Daarnaast ben ik totaal geen fan van bracelets die half gepolijst, half brushed zijn.
Ik heb een redelijk harde aversie tegen ‘bling’. Die gepolijste bezel, soit, maar zo’n armband werd bij mij gisteren nog vervangen voor tan/cognac-kleurig leer (complementaire kleur voor 't blauw. :sunglasses: )

1 like

Doe aub eens een foto.
De blauwe speelt zo mooi met het licht.

Net zo mooi als mijn jl. verkochte blauwe 126300 die wel 12,5x !! duurder is…maar of die NU ook echt 12,5x beter,mooier,nauwkeuriger is…

Bijenkorf met een Swatch store shop in shop.

1 like

Van Willegen in Den haag heeft hem ook :wink:

https://www.juweliervanwillegen.nl/horloges/hamilton/hamilton-jazzmaster-day-date-40mm

En TiP via Amazon staat er 1 ( blauwe met stalen band ) nieuw te koop voor € 584,99 incl. verzenden.

Hier ; https://www.amazon.de/dp/B017KB31NY

in Amstelveen voor een goede prijs te krijgen nu… Niet de tijd gehad helaas om te vragen welke ze precies hadden

1 like

Deze is opsich niet gek…echter voor amper 100 meer heb je hem in wat meer gewilde dial kleur en op stalen band.