ik heb hem en hij is fantastisch. hij draagt super en heeft leuke details
Ben al een tijdje op zoek naar dit horloge. Heeft iemand suggesties waar ik dit horloge kan zien in de buurt van Rotterdam?
Ik vind de wijzerplaat zo op het eerste gezicht (veel) te druk, maar het is toch erg knap hoe Hamilton de details van de Riva speedboot in het horloge heeft verwerkt.
Wel een erg leuke gadget voor Riva eigenaren, dunkt me. Die boot zal overigens voor velen wel altijd buiten beeld blijven, vermoed ik… Ik heb er net zo’n gevoel bij als met die Breitling for Bentley-horloges.
Gr Ron
Beste Frederic,
Ik vind de oudere modellen echt niet zo heel mooi, ik vind de motor wel mooi klinken trouwens, misschien heeft het ook een beetje met het volk te maken wat er op zit.
Ik noem maar even wat, proberen je box in te varen op je GPS!!! stom volk.
natuurlijk zijn het wel opvallende modellen, ik zal altijd ff kijken
S Jansen Schreef:
Beste Frederic,
Ik vind de oudere modellen echt niet zo heel mooi,
ik vind de motor wel mooi klinken trouwens,
misschien heeft het ook een beetje met het volk te
maken wat er op zit.Ik noem maar even wat, proberen je box in te varen
op je GPS!!! stom volk.natuurlijk zijn het wel opvallende modellen, ik
zal altijd ff kijken
Franse zeelui noemen dit soort boten “promène-couillons”… Dit spreekt boekdelen en bevestigd wat je zegt.
Tja, ik ben gepassioneerd door het ontwerp en de constructie-methode van zo’n boot en voel me maar nederig tegenover de werklui die ze ooit bouwden maar ik zal nooit zo’n boot kunnen betalen (tenzij een schaalmodel zelf bouwen8-))
Ik denk dat een groot deel van de eigenaars het gewoon zien als een leuk statussymbool…
dreski Schreef:
Henrik Schreef:
Ja!
Tja Henrik zijn er wel horloges die je niet zou
kopen.
Ja!
Beste Frederic,
Zo zie je maar,
inderdaad die boten zijn niet normaal voor wat je er voor terugkrijgt,
Bij ons in de have lag er een te koop voor 485000 en dan was hij ook nog eens slecht onderhouden,
Een schaalmodel is ook wel leuk, bij de betere watersport winkel toch ook al snel 2000. En ook dat vind ik het niet waard.
En als je dan eens kijkt hoe die mensen met hun bootje omgaan, en alles raken wat ze raken kunnen. Niet normaal. Ik durf te beweren dat ik met mn 18 jaartjes een heel stuk beter vaar
nee
Flavio Schreef:
Ben al een tijdje op zoek naar dit horloge. Heeft
iemand suggesties waar ik dit horloge kan zien in
de buurt van Rotterdam?
Juwelier Strego, Stadshart, Amstelveen;) (b.v.)
Nee. Niet mijn smaak. Ik vind dat traliewerk over de wijzerplaat veel te druk.
JA!!
Ik vind het een mooie dresswatch in de power reserve uitvoering,de gmt is me wel wat te druk,en de chrono is erg mooi maar aan de dure kant.
Als ik geld genoeg had zou ik het dus wel weten: 1 de chrono 2 de power reserve en wbt de gmt ???
Mvg,
Aviator
't is wel een mooi horloge hoor. Maar (nog) niet mijn stijl. Als ik zoveel geld had, dan zou ik een tweedehands Seiko Spring Drive kopen ö.
Prachtig horloge. Ik vind de hout-look extra leuk omdat de hint/link subtiel is. Om terug te komen op je eigen woorden, is het mooier dan een Omega? Helaas, een Seamaster i.c.m. de bondheritage wint het wat mij betreft.
Ik moet op mijn eerdere bericht toch terug komen.
Ik vind hem steeds mooier…
Dat heb ik ook, vind hem steeds mooier worden naarmate ik hem weer zie.
Vooral de Riva GMT vind ik ook wel wat hebben.
gr Ron
Zien jullie wel,
het heeft even tijd nodig maar hij is wel mooi!!
Ik kwam deze tegen en moest meteen aan dit topic denken. Nog steeds interesse Dreski?
http://www.uhren-miquel.de/detail/Hamilton_Riva_Chronograph_Automatik_art_3240.htm
Als ik voldoende spaargeld zou hebben zou ik hem zeker kopen, ik vind hem prachtig en zou een goed ‘broertje’ zijn voor mijn zojuist aangeschafte C3GWT 
Maar dat zou dan de helft van al mijn spaargeld zijn en dat word me toch een beetje te gortig voor een 15-jarige 
Ik vind hem nog steeds leuk.
Interesse heb ik altijd alleen geld is een probleem de laatste tijd.