HanDavinci, mijn one year anniversary op het forum en favoriete mods op rij

Allen bedankt hoor, top![quote=“flowert, post:10, topic:128891”]
Edit: en schiet nou eens op met die Zimbe, man.
[/quote]

Hahaha zeg dat tegen Seiko, ik wil mn JB007 ook weer om de pols :smile:

haha thank you, much obliged.[quote=“Siedo, post:11, topic:128891”]
Ik wacht met smart op mijn SKX Reverse Shark, zoals ie genoemd gaat worden.
[/quote]

Hnmm :thinking: Die artistieke vrijheid krijg je.

Dit is ook de bedoeling. Ook al verschillen smaken heel erg natuurlijk.

4 likes

Mooi topic dit en ben erg benieuwd naar de bulova straks! Gisteren kreeg ik ook mijn anniversary badge al is mijn bijdrage op dit forum wat beperkt in vergelijking tot de jouwe, chapeau!

1 like

Geweldige post Han, en weer heerlijk inspirerend geschreven.
Persoonlijk blijf ik jouw “ James Davinci Bond heritage” de meest mooie mod vinden maar vindt het ook verbijsterend hoeveel mods je in maar één jaar voor elkaar hebt gekregen.
Nu heel benieuwd wat voor kunstwerk je van de Bulova gaat maken.
Voor nu een Happy Anniversary gewenst :+1:

2 likes

Hoi Han,

Van harte gefeliciteerd met je eerste jaar, op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld! :sunglasses:

Ik mag denk ik ongestraft zeggen, dat je een bijzonder kleurrijk figuur bent, letterlijk en figuurlijk, met een aanstekelijk enthousiasme voor horloges, voor Seiko en voor het maken van jouw eigen creaties!

Verder een no-nonsense mensenmens, altijd behulpzaam naar andere leden toe en indien nodig zeker ook ‘to the point’ !

Kortom: een aanwinst voor het forum! We zijn blij dat je er bent! :+1: Op naar het volgend jubileum en naar nog vele interessante creaties! :relaxed:

Groet,
Harry.

1 like

Wist dat je hier zo actief bezig mee was, maar dit zijn er aardig wat geweest. Erg leuk om te zien. Ben benieuwd wat er nog gaat komen in de toekomst.

1 like

Er moet sowieso nog eens een Landmaster mod komen. Landmaster plaat en SKX171 bezel :grin:

1 like

Je bent een aanwinst voor het forum Han! Keep up the good work!

15 likes

Jezus @HanDavinci !! Wat een lap tekst :joy: maar gefeliciteerd! Heerlijk om jou ongezoute mening altijd weer te lezen. Geniet nog wekelijks van de Batman … en jij hebt me op staal gekregen, das ook best een prestatie! :slight_smile:

1 like

Hands down de beste aanwinst van het forum van dit jaar

Chapeau

8 likes

Leuk om te lezen en te zien! Ik weet wie mijn mod zou maken als ik er 1 zou willen! :slight_smile:

Vooral de Seiko Daydate :heart_eyes:

2 likes

Proficiat Han en dat we het komende jaar weer mooi verwend mogen worden met je geweldige Mods.

1 like

Ik vind je gewoon een top modder of is het een mod topper? :+1:

2 likes

Mooi werk, en wat zijn het er veel!

1 like

De Smurtle Padi is zojuist opgepakt door @anon10817008HF

Alle eer naar @HanDavinci!

2 likes

Zo dat is verdorie een mooie verslaglegging. Mooie foto’s om het af te maken altijd +1

1 like

Allereerst proficiat met je forum verjaardag.

Veranderen is een ding, de mods hierboven zijn niet allemaal mijn smaak maar er zitten juweeltjes tussen.

Ik vind de orginele wijzerplaat van een SKX007 lelijk net als de overbodige “X” maar ik ben bang dat ik binnenkort Han ook eens ga benaderen wat er allemaal mogelijk is.

Wellicht ga ik dan ook een SKX007 Mod HD dragen.
(Tot dit overzicht nooit voor mogelijk gehouden)

Ga zo door en op naar het tweede jaar.

1 like

Meester modder Han, lees en bekijk altijd met veel plezier je topic’s en foto’s
:+1:

1 like

Erg vleiend om te lezen natuurlijk. Dankjewel Harry!

Haha terug naar Enschede! [quote=“rovago, post:36, topic:128891”]
(Tot dit overzicht nooit voor mogelijk gehouden)
[/quote]

:joy:

2 likes

Geweldig verslag! Dan denk ik, wie leest er nog tijdschriften als je dit soort topics op HF hebt :wink:

Dikke pluim voor je tomeloze enthousiasme, en natuurlijk alle prachtige creaties!

3 likes

Congrats Han. Je hebt het druk, dus ik zal het kort houden :grin:
Ben benieuwd naar het komende jaar!

1 like