HanDavinci, mijn one year anniversary op het forum en favoriete mods op rij

Die Seiko s geloof ik wel, maar die creatie met bierflessen/beugels prikkelen mijn fantasie :innocent:

1 like

Han, dat er nog veel van dit soort topics mogen komen!

1 like

Op de dag dat jij horloges koopt…euh post, zal ik ze laten zien :v:

4 likes

Donders… ik ga ook een mod uitbroeden, ik wil ook iets tofs en uniek!

1 like

Woorden schieten soms te kort, Han.
Maar bij jou blijbaar niet :+1:

Happy anniversary!

2 likes

That i ll be the day…:slight_smile:

1 like

Haha kom maar op Frank, zo lang het geen Turtle PADI is. Die wil ik niet weer zien van jou :wink:

De bovengenoemde SKX PADI is volgens mij jouw gloednieuwe SKX009 geweest.

2 likes

Mijn beste,

Zó zó!! Je hebt er duidelijk werk van gemaakt!!
Mijn complimenten dan ook voor deze uitgebalanceerde collectie horlogerie!!
Dank voor het delen en op naar het volgende jaar.:+1:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Wat een tovenaar…

1 like

@HanDavinci Happy modding anniversary :watch: :grinning:

Han, bedankt voor de mooie mods en inspiratie hier op HF ! Keep going strong :punch:

2 likes

Man o man wat een mods, ongelooflijk!
En wat een leuk verhaal. Ook mooi dat we in korte tijd een aantal leden erbij hebben die zoveel toevoegen aan dit mooie forum, waarbij ik bijv. dacht dat jij (@HanDavinci) al jáááren lid was!

Have fun en we lezen en zien natuurlijk graag meer van je!

Grtz. Erik

2 likes

Gefeliciteerd King of Mods🖒😁

2 likes

Simsalabips…euh bim, Roald :tophat:[quote=“Erik_de_Gast, post:51, topic:128891”]
waarbij ik bijv. dacht dat jij (@HanDavinci) al jáááren lid was!
[/quote]

Haha, daarvoor moeten we nog even wachten!

2 likes

Ff serieus, een jaar pas? Gezien de vele mods, je topics en reacties dacht ik dat je al jaren tot dit forum behoorde. Respect hoor.
Het is al gezegd, maar je bent een absolute aanwinst voor het forum. Heerlijk om je trubbels en successen te lezen en al die prachtige mods te mogen bewonderen.

Persoonlijk vind ik de Seiko day-date en de 62mas mod de onbetwiste toppers.
Ik ben heel benieuwd hoe de Bulova eruit komt te zien. Dat wordt ongetwijfeld een meesterstuk.

Keep up the good work.

2 likes

Heel mooi Han! Dit topic voelt als een hele mooie speelgoedwinkel waar ik als kind in ronddwaal… ik denk dat ik je binnenkort ook eens een voorstel ga doen :slight_smile: In ieder geval inspiratie genoeg hier!

1 like

Ssst…dat is juist de enige waarvan ik het standaard model (SNXJ89) niet in NOS kan vinden (voor een normale prijs). Als ik er wel weer een keer tegenaan loop, ga ik voor de SNK603 wijzerplaat en vlak saffier zonder AR :sunglasses:

1 like

Er is helemaal niets meer in dezelfde vorm he? Met de fluted bezel?

1 like

Nou, ik ken er een boel hoor (Rolex natuurlijk :smile:)

1 like

Haha ja, ok dat is wel obvious samen met Tudor. :smile:

1 like

Er zijn er opzicjh wel redelijk wat hoor. Bulova natuurlijk, de Orient DayDate, je hebt Cyma, Rado, Titus, Pronto, Octo, Olma, Mido… In de jaren 80 was het vrij hip om de Datejust en DayDate te kopieren. Deze vent op ebay verkoopt er altijd een boel :slight_smile:

@Nomdeplume1, ik ben vergeten om je te taggen en vond het alsnog nodig. Door jouw SKX009 is de soja-rage begonnen. Ik zie regelmatig op instagram dat mensen nu de wijzerplaat en wijzers met soja bewerken haha! :joy:

2 likes